خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندانهای گیلان خبر داد:

ایجاد اشتغال در زندانها با استفاده از مهارت و مشارکت زندانیان

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۵۷

مدیرکل زندانهای گیلان گفت: برنامه ریزی و استفاده از مهارت زندانیان و مشارکت آنان می توان فرصت های شغلی جدیدی در زندانها ایجاد و اشتغال در زندانها را توسعه داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید حسینی گفت: با برنامه ریزی و استفاده از مهارت زندانیان  و مشارکت آنان می توان فرصت های شغلی جدیدی در زندانها ایجاد و اشتغال در زندانها  را توسعه داد.

مدیرکل زندانهای گیلان با بیان نشست ویدیو کنفرانس اخیر با ریاست سازمان زندانهای کشور و تاکید ایشان بر برخی از نکات کلیدی مطرح شده که چراغ راهی بر توسعه و روند پیشرفت اهداف سازمانی بوده، افزود: تنها برنامه ریزی کافی نیست و لذا مهمتر از آن رصد کردن برنامه ها و اجرای اولویتهایی است که سازمان زندانهای کشور برای برنامه های اشتغال تدوین نموده و باید با اهتمام لازم اجرایی گردد.

سید حمید حسینی با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی زندانی در زندانهای گیلان و ایجاد تعامل و  همکاری با دیگر نهادهای اجرایی از جمله فنی و حرفه ای، صنایع دستی  در چارچوب قانون گفت: می بایست در سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تا از تمام فرصت ها برای رشد و شکوفائی اشتغال، ایجاد درآمد پایدار و توانمندی زندانیان استفاده نماییم.

سید حمید حسینی  بیان داشت: می بایست شاخص های مشخص و معین برای ارزیابی و فعال نمودن اشتغال در زندانها داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت را بهتر از گذشته شناسایی نماییم و در توسعه کارگاه های اشتغال و برنامه های زیرساختی قدمهای سازنده تری برداریم و با این هدف زندانیان بتوانند با آموزشهای لازم در دوران تحمل کیفر در زندانها در زمینه اشتغال به خودکفایی و خود اتکایی رسیده و بعد از آزادی جامعه پذیرای آنان بوده و خودشان نیز زمینه ساز اشتغال خودکفا باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز