خبرگزاری کار ایران

افتتاح هنرستان فنی و حرفه ای تربیت بدنی دخترانه المپیک در گناباد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۸۲۰

آیین افتتاح هنرستان فنی و حرفه ای تربیت بدنی دخترانه المپیک با حضور امین نژاد مشاور مدیر کل در امور مناطق کمتر توسعه یافته ، حسین‌ احمدی ریاست آموزش و‌ پرورش و جمعی از ‌مسئولین‌ در شهرستان گناباد برگزار شد.

حسین احمدی در گفتگو‌ با خبر نگار ایلنا از گناباد در خصوص افتتاح هنرستان تربیت بدنی دخترانه گناباد گفت :این سالن‌ ورزشی به دلیل داشتن امکانات و زیر ساختهای ویژه از جمله سالن چمن ، سالن ورزشی سر پوشیده ، استخر شنا و ...ظرفیت پذیرش دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی را مهر ماه 98 به صورت موقت دارد .

رییس اداره آموزش و پرورش گناباد‌ ادامه داد :محل اصلی تاسیس هنرستان تربیت بدنی دخترانه گناباد ، مجتمع شریفی پور روستای دلویی است و از محل اعتبارات آموزش و‌پرورش در حال ساخت است که هنوز به بهره برداری نرسیده و مهر ماه 99 جهت نقل و انتقال از سالن شهید رجایی آماده خواهد بود.

وی تصریح کرد :در حال حاضر 26 دانش آموز در این هنرستان ثبت نام  داشتیم ، که در محل سالن شهید رجایی با مدیریت خانم بابایی آموزشهای خود را شروع کرده اند.

احمدی اظهار کرد : نگرش آموزش و پرورش بالا بردن سطح آگاهی والدین و دانش آموزان با برگزاری کارگاههای آموزشی به جهت انتخاب رشته های ورزشی و فنی در کنار رشته های نظری و با هدف افزایش مهارتها و توانمندیهای دانش آموزان در کاهش دغدغه شغلی آینده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز