خبرگزاری کار ایران

در دیدار با استاندار درخواست شد؛

لزوم طرح ساماندهی کارگران ساختمانی کردستان/ موافقت با تشکیل کارگروه بررسی و رفع مشکلات

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۲۳

اعضای انجمن‌های کارگری استان کردستان با بهمن مرادنیا (استاندار کردستان) دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای انجمن‌های کارگری استان کردستان در دیدار با استاندار کردستان ضمن اجرای طرح ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی و ساختمانی خواستار تشکیل کارگروه بررسی و رفع مشکلات کارگران ساختمانی استان شدند که مورد موافقت قرار گرفت.

در عین حال بهمن مرادنیا (استاندار کردستان) شهرداری سنندج خواست، ظرف ۲ هفته در مورد تعیین مکانی به منظور استقرار کارگران اقدام کند و در صورت ناتوانی شهرداری، معاونت عمرانی استانداری این موضوع را پیگیری نماید.

 مشکلات کارگران کردستانی در اقلیم کردستان عراق، دیگر موضوع مورد بحث در این جلسه بود که استاندار کردستان ضمن یادآوری طرح موضوع با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین مذاکرات سال گذشته هیات کردستانی در سفر به سلیمانیه عراق، از مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خواست موضوع را به جد پیگیری نماید.

در این جلسه همچنین اعضای انجمن‌های کارگران ساختمانی خواستار تشکیل کارگروه بررسی و رفع مشکلات کارگران ساختمانی استان شدند که استاندار با تشکیل این کارگروه به ریاست خود و دبیری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و برگزاری جلسه هر ۴ ماه یکبار، موافقت کرد.

در جریان برگزاری این نشست؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی این استان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته مرتبط با حوزه کارگری در اداره متبوع خود را ارائه دادند.

همچنین تعدادی از اعضای انجمن‌های کارگری استان کردستان به بیان بخشی از مشکلات و کمبودهای پیش روی این قشر پرداخته و خواستار تسریع در رفع آنها از سوی مسئولان و مدیران شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز