خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

ارتقای سلامت جامعه با مشارکت تمامی نهادهای دولتی امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۲۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: ارتقای سلامت در جامعه تنها محدود به نقش وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین خوش‌اقبال روز یکشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سنندج گفت: ارتقای سلامت در جامعه تنها محدود به نقش وزارت بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی نیست بلکه برای به عینیت رسیدن این مهم تمامی دستگاه‌ها بسیج شوند.

وی درباره آلاینده‌ها و به‌ویژه ریزگردها اظهار داشت: این پدیده در کشور و استان تبعات جبران‌ناپذیری را به همراه داشته که ریشه‌یابی همه‌جانبه و واکاوی و نیز ارائه راهکار از سوی کارشناسان و متخصصان نیاز و بلکه ضروری است.

خوش اقبال با اعلام آمادگی کامل استانداری از حوزه بهداشت و درمان، گفت: برای به فعلیت رسیدن و ارتقای این مهم در جامعه می‌طلبد جلسات کارگروه به صورت پیوسته و مداوم تشکیل شود.

معاون سیاسی و امنیت استاندار کردستان تاکید کرد: در این راستا باید اطلاعات مورد ملاک و ارزش از پیش در اختیار دستگاه‌های متولی و مربوطه نهاده شود تا بتوانند عملکرد بهتری در پاسخگویی داشته باشند.

خوش اقبال گفت: برخی پروژه‌های مشکل‌دار نیاز به بازدید مستمر برای به نتیجه رساندن و رفع موانع و مشکلات دارد از این‌رو باید این امر در دستور کار متولیان واقع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این جلسه گفت: تهیه غذایی سالم نیازمند در فرآیند خاصی از سوی تولیدکنندگان و نظارت مداوم جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی است.

سیامک واحدی با بیان اینکه آلودگی‌ها به دو نوع صنعتی و طبیعی تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: دفتر مدیریت بحران با ساختار جدید راه‌اندازی می‌شود تا بحران‌هایی که به جوامع بشری تحمیل می‌شود، را مطالعه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز