خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران خبرداد :

افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج مازندران /تحویل 150 خانه به محرومان

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۴۱۸

رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت:همزمان با هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، 150 واحد خانه به محرومان استان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، غلامرضا شریعتی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانه هفته بسیج تشکیل شد، اظهار داشت: برنامه های عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و اشتغال از محور برنامه های بسیج سازندگی است که برای رفع محرومیت زدایی هدف گذاری شده است.
وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین، ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) هوشیاری ، به برکت دوراندیشی ایشان از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی به حساب می آید .
رئیس  بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران  با بیان اینکه بر این اساس امام امت در پنجم آذرماه سال 58 ، فرمان تاریخی بسیج را صادر کرد ، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ، امام راحل برای چهار نهاد مبنی بر محرومیت زدایی ماموریت تعریف کردکه با تغییرات سیستم اداری کشور وزارت کشاورزی و جهاد سازندگی بعد از ادغام، بخش محرومیت زدایی به بسیج سازندگی محول شده است.  
وی افزود: سازمان جهاد سازندگی شاخه ای از فعالیت های سازمان بسیج مستضعفان  کشوراست ، افزود: امسال هفته بسیج با شعار "خدمت رسانی به مردم" شروع شده است.
شریعتی ، اشتغال را از نیازمندیهای اصلی جامعه عنوان کرد و گفت: ایجاد 3500  شغل در سالجاری در دستور کار ما قرار گرفته است که از این میزان 1500 شغل با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان از منابع بانک مهر اقتصاد ایجاد شده است.
وی از افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج مازندران با حضورفرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد: و افزود: همزمان با هفته بسیج 150 واحد خانه به محرومان استان تحویل داده می شود.
شریعتی ادامه داد: 100 واحد مسکونی دیگر تا پایان سالجاری به محرومان استان مازندران تحویل داده می شود که ساخت این واحدها توسط بسیجیان به صورت رایگان بوده است.
وی به آموزش و برنامه های فرهنگی به عنوان یکی دیگر از ماموریت های بسیج سازندگی اشاره کرد افزود: امسال 6 هزار نفر از جوانان استان به صورت رایگان آموزش مهارت اشتغال و کارآفرینی را فرا می گیرند.
شریعتی بابیان اینکه در سالجاری 750 واحد اردوی جهادی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران انجام گرفته است ، گفت: اشتغال در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی از محورهای اصلی ماموریت این سازمان تلقی می شود.
رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران ، به افتتاح نمایشگاه توانمندی اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی حمایت شده سازمان بسیج سازندگی مازندران در پارک ملل ساری خبر داد و افزود: کمک به تولید کنندگان ، ایجاد اشتغال و رونق خانواده را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
شریعتی ویزیت و پایش سلامت محرومین استان  بصورت رایگان را از اقدامات بسیج سازندگی اعلام کرد و افزود: افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی با نام ولایت را از دیگر برنامه های سفر فرمانده سپاه پاسداران به استان مازندران عنوان کرد.
وی ، افزود: در 108 روستا در دهستان شهدای بهشهر ،پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن در حوزه زیر ساختی 12 میلیارد تومان، در حوزه اشتغال 30 میلیارد تومان، در حوزه فرهنگ و آموزش هزار و 1500 میلیون تومان و در حوزه بهداشت بنا به میزان جمعیت پایش سلامتی و بهداشتی به صورت رایگان می شود.
شریعتی عنوان کرد: از سوم تا پنجم آدر ماه امسال هماهنگ با 12 استان کشور طرح واکسیناسیون طیوربومی برای یکهزارو817 روستای مازندران با حضور 5 هزار نیرو اجرا می شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از رونمایی بازار مجازی با هدف کمک به تولید کنندگان در هفته بسیج خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز