خبرگزاری کار ایران

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ صحبتی درباره ریاست سازمان صداوسیما با من نشده است/ هجمه نمی‌کنیم، منتقدیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۷۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: ما به دولت و نمایندگان هجمه نمی‌کنیم بلکه نقد می‌کنیم و مردم از ما انتظار دارند مشکلات بیان شود.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، در پاسخ به این سوال که علت حمله مستمر یک عده ازجمله شما به نهادهای انتخابی مانند نمایندگان مجلس و دولت چیست و در شریط فعلی دوقطبی‌سازی و هجمه به دولت چه سودی می‌تواند داشته باشد؟، اظهار کرد: ما به دولت و نمایندگان هجمه نمی‌کنیم بلکه نقد می‌کنیم و مردم از ما انتظار دارند مشکلات بیان شود و ریشه‌یابی لازم صورت گیرد.

وی در خصوص شایعه انتصابش به عنوان رئیس سازمان صداوسیما و گمانه‌زنی‌ها در این زمینه افزود: در این زمینه هیچ صحبتی با بنده نشده و موضوع را تکذیب می‌کنم، گرچه در توئیتر هم این موضوع را تکذیب کرده‌ام.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در پاسخ به این پرسش که در دوره تصدی شما در وزارت ارشاد شاهد برخوردهای جدی با برخی رسانه‌ها بودیم چرا خود آقای احمدی‌نژاد و وزرایش در دوره تصدی خود اعتقادی به آزادی بیان و آزادی مطبوعات نداشتند و پس از دوره‌شان داعیه‌دار حقوق مردم و آزادی شده‌اند؟ ضمن جهت‌دار دانستن این سوال توضیح داد: در دوران وزارت فعالیت‌های ایجابی فراوانی داشتیم و تعداد مجوزهایی که صادر شد، بسیار زیاد بود؛ مطبوعات در حوزه‌های سینما، تئاتر، سینما، هنرهای تجسمی، شعر و ادب با فعالیت‌هایی که بعدا رخ داد، قابل مقایسه نبود و در جای خود می‌تواند ارقام و آمار بیان شود.

حسینی افزود: موضوع نظارت هم به عنوان وظیفه قانونی همیشه وجود داشته و اگر هم جایی تخلفی یا تخطی صورت می‌گیرد تذکر داده شده و گاهی اوقات هم برخورد شده و دستگاه قضایی هم وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: در زمان تصدی‌گری وزارت ارشاد، با دوران سخت فتنه ۸۸ مواجه بودیم که سعی براین بود برای فراهم ساختن فعالیت‌های فرهنگی و هنری مختلف در تعامل باشیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در پاسخ به این سوال که شما فعالیت جدی در توئیتر دارید که فیلتر است. آیا برای ورود به توئیتر از فیلترشکن استفاده می‌کنید یا اینترنت بدون فیلتر به شما تعلق گرفته است؟، با خنده پاسخی نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز