خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات عامل ایمیدرو؛

سرمایه‌گذاری‌های موازی انجام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۸۳

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: در تمام زنجیره معدن و فولاد در سال ۹۷ و ۵ ماه اول سال ۹۸ افزایش تولید داشتیم و میزان صادرات نیز افزایش داشته است این در حالی است که در بخش آلومینیوم این موضوع کاهشی بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، خداداد غریب پور در مجمع عمومی عادی( سالیانه) سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گزارشی در ارتباط با عملکرد مجمع سالیانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به اعضای مجمع و  وزیر صمت ارائه کرد.

وی با اشاره به تحریم‌ها گفت: برای کاهش اثرات تحریمی سازمان دهی خوبی صورت گرفت که باعث شد اردیبهشت سال ۹۷ ستاد تدابیر ویژه تشکیل شود.

وی افزود: ایمیدرو برنامه‌های وزرات صمت را فرموله و اجرایی کرد. ۱۴.۵ میلیارد دلار طرح معدنی را اجرایی کردیم و ظرفیت‌های جدید سرمایه‌گذاری را ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت زیرمجموعه‌های مختلف ایمیدرو در بورس گفت: فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان در بورس افزایش سرمایه داشتند و در زمینه شرکت هایی همچون چادرملو و گل گهر نیز افزایش سرمایه خواهیم داشت.

رئیس هیات عامل ایمیدرو اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دیگر سرمایه گذاری‌های موازی انجام نمی‌شود و فعالیت‌ها و پروژه‌ها در قالب یک زنجیره انجام می‌پذیرد‌. برخی شرکت‌ها از بنگاه داری خارج شده و به عنوان سرمایه‌گذار فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز