خبرگزاری کار ایران

نیک یاد مطرح کرد؛

استخر آب گرم تربت حیدریه به علت کمبود بودجه متوقف شده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۱۲

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: استخر آبگرم شهرستان حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته ولی متاسفانه دوسالی است که به علت کمبود شدید بودجه متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، سرهنگ علی نیک یاد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دفاع مقدس تنها مربوط به نیروهای نظامی نیست بلکه همه اقشار مختلف مردم در آن سهم دارند لکن سپاه به عنوان دبیر هفته دفاع برنامه ها را با کمک مردم اجرا می کند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :دفاع همچنان باقی است لکن نوع نبرد و دفاع در این سالها متفاوت شده است.در چند هفته اخیر نیز شاهد یک نمونه از اینگونه موارد بودیم لکن متاسفانه برخی افراد که نماینده مجلس هم بودند در این مساله کذب با رسانه های بیگانه نیز همراه شدند.

وی افزود: احیای فرهنگ جهاد وشهادت از برکات این انقلاب بود که خداوند به وسیله آن انقلاب رابیمه کرد وملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا وجانبازان خواهند بود .

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را نمایش قدرت جمهوری اسلامی به دشمنان دانست وگفت : ایران اسلامی این قدرت را به برکت ولایت فقیه دارد .

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:با پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس وحضور رزمندگان مومن وانقلابی ومخلص از نقاط مختلف کشور در مقابل دشمن ایستادگی کردیم.

وی بیان کرد:در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید سی عدد وام ۳۰ میلیونی به کارگاه های ابریشم کشی پرداخت کردیم و همچنین در فرآوری زعفران نیز ورود کرده ایم.

نیک یاد تصریح کرد:از دوفروند پهباد ساخته شده توسط مخترعین جوان بسیجی شهرستان نیز در ایام هفته دفاع رونمایی می شود و استخر آبگرم نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته ولی متاسفانه دوسالی است که به علت کمبود شدید بودجه متوقف شده است.

نیک یاد تاکید کرد:در هفته دفاع ۳۵۰ عنوان برنامه  شامل :۵ یادواره شهدا،دیدار با ائمه جمعه،همایش پیشکسوتان،نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی، ایستگاههای صلواتی، آغاز عملیات ساخت گلزار شهدای باغملی، برنامه های دفاعی_عملیاتی، نشست های بصیرتی، کارگاههای سبک زندگی و آسیب های اجتماعی در سطح محلات، توزیع ۳۰۰ بسته در بین محرومین،ساخت و مرمت ۶ باب منزل مسکونی نیازمندان و ... اجرا خواهد شد و همچنین شعارراهبردی ما پیروزیم ،شعار یکپارچه امسال در هفته دفاع در سراسر کشور خواهد بود که این شعار برای دشمنان و مستکبرینی که بدنبال توطئه هستند پیام قاطعی خواهد داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز