خبرگزاری کار ایران

عنبری خبر داد:

اخذ سه نماد بورسی برای 10هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۷۳

با اخذ سه نماد بورسی، 10هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری مشهد برای انجام معاملات ثانویه در فهرست‌ معاملات بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید محمد عنبری، مدیر تامین منابع مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: به منظور تامین مالی و تکمیل فاز ٢ و٣ خط٣ قطار شهری مشهد 10 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت با اخذ سه نماد مشهد۱۴۱۲ ، مشهد۰۱۱۲ و مشهد ٠٠١٢ در فهرست بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

وی افزود: بر این اساس ٣هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت با نماد مشهد٠٠١٢ جهت تامین مالی وتکمیل فاز ٢ خط٣ قطار شهری مشهد از 23 شهریور ماه در این فهرست گشایش یافت و با نرخ سالانه ٢٠ درصد سود علی الحساب، به ضمانت بانک آینده و تامین سرمایه امین جهت انجام معاملات ثانویه در فهرست بازار بورس درج شد. 

عنبری با اشاره به اینکه این اوراق ۴ ساله و مواعد پرداخت سود آن هر سه ماه یکبار است، بیان کرد: به منظور تامین مالی وتکمیل فاز ٣ خط ٣ قطارشهری مشهد ١۵٠٠میلیارد ریال اوراق مشارکت با درج نماد مشهد٠١١٢ به ضمانت بانک صنعت و معدن و تامین سرمایه اکسیر سودا و ۵۵٠٠ میلیارد ریال اوراق مشارکت با درج نماد مشهد ١۴١٢ به ضمانت بانک صنعت و معدن و تامین سرمایه امین، با نرخ سالانه ١٨ درصد سود علی‌الحساب از ٣٠ شهریور ماه در فهرست بازار بورس گشایش می یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد کمتر از یک ماه دیگر 2 نماد بورسی به مبلغ 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت جهت احیای بافت فرسوده اطراف حرم و بافت حر عاملی با ضمانت بانک شهر اخذ خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز