خبرگزاری کار ایران

شهردار تایباد مطرح کرد:

70 نفر از نیروهای شهرداری تایباد آماده ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۵۳

شهردار تایباد گفت: امسال این شهرداری همچون سنوات گذشته آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز دوغارون است و برای این کار 70 نفر روز از نیروهای شهرداری در این معبر رسمی آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، ایوب سیدالحسینی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته خدمات شهری که امروز 30 شهریورماه در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: امسال پیش بینی می‌شود ورود زائران افغانستان از طریق مرز دوغارون برای زیارت عتبات عالیات در اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش یابد بنابر این باید با تمام توان تجهیزات و امکانات بهتری نسبت به 2 سال گذشته برای استقبال از زوار فراهم شود.

وی افزود: ما به عنوان خادمان اربعین تمام امکانات زیرساختی مورد نیاز را در اختیار زوار قرار می‌دهیم تا زمینه خدمات مطلوب به زوار فراهم شود و زائران با خیال آسوده به کربلای معلی مشرف شوند.

سیدالحسینی مطرح کرد: در طول مدت 10 روز ورود اتباع افغانستانی به مرز دوغارون بیش از 70 نفر روز از نیروهای شهرداری تایباد در این معبر رسمی به زائران اربعین حسینی از کشور افغانستان که از این گذرگاه رسمی عازم کشور عراق می‌شوند خدمات رسانی می‌کنند.

سال گذشته بیش از 30 هزار نفر از اتباع کشور افغانستان از طریق معبر زمینی دوغارون جهت شرکت در مراسم پایانی ماه‌های محرم و صفر وارد کشور شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز