خبرگزاری کار ایران

تمهیدات استانداری البرز برای آماده سازی مدارس و مدیریت کنترل ترافیک

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۷۳۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تاکید بر اهتمام جدی نسبت به امر آموزش، گفت: با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس تمهیدات لازم برای آماده سازی مدارس و همچنین مدیریت و کنترل ترافیک اتخاذ شده است.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه ستاد استقبال از مهر افزود: با توجه به افزایش سالانه 12هزار دانش‌آموز در استان البرز باید در بحث سرانه آموزشی و افزایش فضای آموزشی اهتمام جدی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اینکه  از محل تملک و دارایی اعتبارت بسیار خوبی برای حوزه آموزش و پرورش تخصیص پیدا کرد، گفت:  با توجه به نیاز استان برای افزایش فضای آموزشی، لازم است تکمیل و بهره‌برداری از مدارس نیمه تمام در اولویت قرار گیرد. 

درویش پور اشاره کرد: فضاهایی که کاربری آموزشی دارند باید در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرند و به هیچ عنوان نباید تغییر کاربری بدهند. 

وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت در امر آموزش تنها با یکپارچگی کارکردی و هماهنگی بین بخشی تمامی دستگاه های اجرایی میسر می شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی یادآور شد: یکی از هفت گام اصلی توسعه و پیشرفت اهتمام جدی نسبت به امر آموزش است. 

وی خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس تمهیدات لازم برای مدیریت و کنترل ترافیک اتخاذ شده است. 

درویش پور اضافه کرد: بحث  سرویس مدارس از جمله موضوعات بسیار مهم در امر ایمنی و حفظ جان دانش آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی اشاره کرد: زیباسازی و بهسازی فضای داخل مدارس از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: رنگ آمیزی مدارس، ایجاد فضای سبز، برچیدن سد معبرها در مسیرهای منتهی به مدارس نیز از جمله اقداماتی است که باید در اسرع وقت انجام شود. 

وی تاکید کرد: تمامی دهیاری‌های البرز موظف هستند نسبت به آماده سازی اقدام کنند. 

درویش پور تصریح کرد: توجه به حوزه آموزش در واقع سرمایه‌گذاری برای رشد و پیشرفت در آینده محسوب می شود که امیدواریم شاهد روزهایی بهتر برای استان البرز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز