خبرگزاری کار ایران

علی درویش پور:

پروژه های هفته دولت در کل ۵۰۰ میلیارد تومان است / همراهی مدیران و مسئولان آینده روشن مردم را رقم می زند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۵۴

معاون عمرانی استانداری البرز، تصریح کرد: فضای همراهی و همدلی بین نماینده ولی فقیه، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس و مدیران سایر ارگانها با استاندار البرز وجود دارد تا فردایی روشن برای البرز رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی درویش پور در چهارمین روز از هفته دولت ضمن حضور در شهرستان اشتهارد و در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی روستای قشلاق گنگ گفت: امروز هر کشوری در طول تاریخ خودش فراز و نشیب زیادی داشته و کشور ما نیز در راستای فشارهای خارجی، مشکلات زیادی تجربه کرده است.

وی افزود: دشمن با آزمودن همه راهها امروز سفره و معیشت مردم را نشانه گرفته اما مردم با استقامت پای نظام ایستادند لذا وظیفه مدیران است که با درک این شرایط با انگیزه مضاعف به دفاع از مردم وارد شوند و برای رضایت و گره گشایی مردم قدم بردارند.

معاون عمرانی استانداری البرز، تصریح کرد: فضای همراهی و همدلی بین نماینده ولی فقیه، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس و مدیران سایر ارگانها همراهی با استاندار البرز وجود دارد که فردایی روشن برای البرز رقم بخورد.

وی با عنوان اینکه افتخار داریم پروژه های اثر گذاری در البرز به بهره برداری رسیده است، افزود: رشد اعتبارات عمرانی در سال 98 بیش از 15 درصد بوده است و این درحالیست که میانگین کشوری در این خصوص 11 درصد رشد داشته است.

درویش پور با عنوان اینکه جزو سه استان برتر کشور در رشد اعتبارات قرار داریم، گفت: در حال حاضر رشد شهرنشینی در البرز ۹۲.۶ درصد است آمار شهرنشینی در استان بالا است باید تلاش کنیم تا با اقداماتی مانند ایجاد پروژه های اشتغال زایی روستائی مانع از مهاجرت روستاییان شویم.

وی گفت: سال گذشته بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی با نرخ ۶ درصد برای انجام پروژه های روستایی به متقاضیان روستای استان البرز واگذار شد، در این قالب پرداخت ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات با بهره بانکی ۸ درصد را نیز داشتیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در یکی از استان های جنوبی کشور که از لحاظ وسعت و جمعیت قابل توجه است پروژه های هفته دولت در کل ۵۰۰ میلیارد تومان است؛ در حالی که رقم پروژه های بخش دولتی و خصوصی این ایام تنها در شهرستان اشتهارد بالغ بر ۵۳۳ میلیارد تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز