خبرگزاری کار ایران

در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد؛

پیروزی تیم فوتبال 90 ارومیه در جام حذفی مقابل اتحاد کامیاران

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۸۴۲

تیم فوتبال 90 ارومیه در جام حذفی مقابل اتحاد کامیاران در ورزشگاه تختی پیروز شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، نخستین بازی جام حذفی«یادواره آزادسازی خرمشهر»، عصر امروز بین تیم‌های 90 ارومیه و اتحاد کامیاران در ورزشگاه تختی ارومیه آغاز شد.

در این دیدار، شکیب سروری، سیروس صادقیان، محمد عبادزاده، مهدی محمدی، علی کرمی، محمد فلاحیان، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، امید رضایی، وحید نعمتی و پیمان پورصادقی از تیم نود ارومیه با سرمربیگری وحید بیاتلو به مصاف حریف رفتند.

در نخستین دقایق بازی و در  دقیقه 12 « امید رضایی» از تیم فوتبال 90 ارومیه، با خطایی که مقابل حریف انجام داد از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در  دقیقه  ۱۴ بازی تیم میزبان توسط« پیمان پورصادقی» به گل رسید با این گل تیم 90 ارومیه از اتحاد کامیاران پیش افتاد.

این دیدار با همین نتیجه در نیمه نخست بازی به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم، امید رضایی از ارومیه که در نیمه اول بازی کارت زرد از داور بازی دریافت کرده بود با صلاحدید وحید بیاتلو از زمین بازی خارج و سعید بحرکاظمی به میدان رفت.

چند دقیقه بعد تعویض دوم تیم فوتبال 90 ارومیه انجام و علیرضا قاسمی به جای داود شاهواروقی وارد زمین بازی شد.

تعویض سوم تیم 90 ارومیه در دقایق پایانی نیمه دوم رخ داد و آرمان سوداگر به جای پیمان پورصادقی زننده گل برتری تیم 90 به زمین رفت.

برای نیمه دوم این مسابقه چهار دقیقه وقت تلف شده توسط داور اعلام شد و در این فاصله تیم اتحاد کامیاران به گل رسید و نتیجه بازی  به تساوی کشیده شد.

این بازی در وقت‌های اضافه دنبال شد  در این فاصله تعویض چهارم تیم 90 نیز رقم خورد و وحید بیاتلو، سیدمحمد ابوترابی را به جای محمد عبادزاده وارد بازی کرد.

در وقت‌های اضافه دوم  این دیدار ، 90 ارومیه صاحب پنالتی شد و گل دوم تیم نود به ثمر رسید.

در نهایت، شاگردان بیاتلو با این برد شیرین به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز