خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی کوپا دل ری؛

دربی مادریدی ها را اتلتیکو برد؛ شاگردان آنجلوتی روی نوار شکست!

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۰۷

تیم دوم شهر مادرید حالا با خیالی راحت تر در برنابئو دیدار برگشت را برگزار خواهد کرد چراکه ۲ گل اندوخته کمی نیست.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید موفق شد دیدار رفت مرحله رفت جام حذفی را از رئالی ها ببرد تا با خیالی راحت تر به برنابئو گام بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید دربی بزرگ این شهر بین تیم های اتلتیکو و رئال برگزار شد که شاگردان دیه گو سیمئونه موفق شدند این دیدار را ۲ بر صفر به سود خود رقم بزنند.

ترکیب اتلتیکو مادرید:اوبلاک، گامس، گودین، خیمنز، لوکاس، ماریو، گابی، سائول، رائول گارسیا، گریژمان، تورس

ترکیب رئال مادرید:کیلور ناواس، آربلوا، واران، راموس، مارسلو، کروس، خدیرا، بیل، ایسکو، خامس، بنزما

در این دیدار که کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی رئال قرار نداشت. اتلتیکو هم در غیاب چند مهره سرشناس خود مانند کوکه، آردا توران و ماریو مانژوکیچ این دیدار را آغاز کرد و نکته جالب این دیدار هم حضور فرناندو تورس در ترکیب اصلی راه راه قرمز و سفیدپوشان مادریدی بود.

در نیمه نخست، رئال نتوانست از برتری نسبی‌اش استفاده کند و دروازه اتلتیکو غیر از دقایق اول بازی، با خطر چندانی تهدید نشد. در نیمه دوم شاگردان دیگو سیمئونه بهتر از وقت اول ظاهر شدند و حملاتی را هم روی دروازه حریف ترتیب دادند. دقیقه ۵۷ سرخیو راموس روی یک پرتاب اوت به طرز عجیبی رائول گارسیا را نقش زمین کرد که داور با دیدن این صحنه بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. خود رائول گارسیا پشت توپ ایستاد و با یک ضربه محکم زمینی آن را به گوشه سمت چپ دروازه ناواس که مسیر توپ را هم به خوبی تشخیص داده بود فرستاد تا نتیجه بازی یک برصفر شود.

پس از این گل آنچلوتی رونالدو را به جای خامس رودریگز به زمین فرستاد تا شاید بتواند نتیجه بازی را عوض کند اما این بازیکنان اتلتیکو بودند که یک بار دیگر و این بار در دقیقه ۷۶ با ضربه سر خوزه ماریا خیمنز که در پی ارسال یک کرنر روی دروازه رئال نواخته شد، برتری‌شان را به عدد ۲ برسانند.

پس از این گل رئالی‌ها کوشیدند دست کم با زدن یک گل، وضعیت خود را برای بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بهتر کنند اما دفاع فشرده اتلتیکو این اجازه را به رئال نداد تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد. به این ترتیب رئال مادرید پس از شکست در دیدار دوستانه‌اش برابر میلان و باخت مقابل والنسیا در رقابت‌های این هفته لالیگا، سومین شکست متوالی‌اش را هم تجربه کرد.

همچنین در این دیدار پر برخورد و خشن ۹ بازیکن دو تیم کارت زرد از داور این دیدار دریافت کردند. مارسلو، خدیرا، راموس و کارواخال از رئال و گیمز، گریژمان، گابی، گارسیا و گودین از اتلتیکو با کارت زرد داور جریمه شدند تا شاهد بازی پر کارتی در کالدرون باشیم.

نتایج دیدارهای امشب تا این لحظه به این شرح است:

ویارئال یک - رئال‌سوسیداد صفر

اتلتیکومادرید ۲ - رئال‌مادرید صفر

آلمریا یک - ختافه یک(در جریان)

والنسیا ۲ - اسپانیول یک(در جریان)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز