خبرگزاری کار ایران

باید گل‌های بیشتری می‌زدیم

مظلومی: این برد تقدیم به پورحیدری/قول قهرمانی نداده‌ام

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۱۷۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این برد را به پورحیدری تقدیم می‌کنیم و او منتظر چنین نتیجه‌ای بود.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و به پورحیدری تقدیم می‌کنیم. او منتظر چنین نتیجه‌ای بود.

وی ادامه داد: با همه توان بازیکنان بازی کردند و پیروز شدیم و یک بازی خوب از سوی دو تیم بود.بازیکنان ما اگر کمی دقیت می‌کردند در ضد حملات گلهای بیشتری می‌زدند، زیرا تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها با همه توان حمله می‌کردند و به همه تبریک می‌گویم. به هواداران استقلال و امیدوارم سوم خرداد جام قهرمانی را به آنها تقدیم کنیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: برای برد آمده بودیم و قول د‌اده بودیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم.در بازی با صبا 10 نفره بازی کردیم و و حالا چند بازیکن مصدوم هم داریم؛ از دروازه‌بان تا خسرو حیدری. برخی بازیکنان ما هم دو اخطاره شدند. بازی سختی در این ورزشگاه خواهیم داشت.

مظلومی در مورد نقطه قوت تیمش گفت: مدت‌هاست تمرین می‌کنیم که بازیکنان وقتی توپ را از دست می‌دهند تازه بازی‌شان شروع می‌شود. باید توپ را از حریف بگیرند و بازیکنان ما خیلی خوب این کار را انجام دادند. وسط زمین را کنترل کرده بودیم و با تغییراتی که داشتیم وسط زمین را مال خودمان کردیم.

وی در مورد اینکه از بازی فرشید اسماعیلی راضی هستید، گفت: بله، از جوانان به تناوب استفاده می‌کنیم و زمانی که جلو افتادیم تعویضش کردیم که به خاطر ضعفش نبوده بلکه به خاطر کار تاکتیکی او را تعویض کردیم.

مظلومی تاکید کرد: در برنامه‌ای که به باشگاه دادم قول قهرمانی ندادم بلکه هدفم کسب سهمیه آسیا است. برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما این قهرمانی در برنامه ارائه شده ما نبود. هواداران استقلال دوست دارند این تیم هر سال قهرمان شود.

وی در مورد فشردگی بازی‌های گفت: خیلی جالب است ما یک بازی سنگین انجام دادیم و ۵ روز دیگر باید نیم فصل دوم را شروع کنیم امروز هم به باشگاه گفته‌ام که به طور کتبی به این برنامه اعتراض کنند؟ یک نفر یک برنامه‌ای داده و چشم بسته باید اجرا شود؟ چرا باید لیگ فشرده باشد؟ سرمایه‌های فوتبال ما در این فشردگی مصدوم می‌شوند. کجای دنیا بعد از دو بازی از آغاز نیم فصل دوم لیگ تیم‌ها به تعطیلات می‌روند؟

سرمربی استقلال در مورد اینکه دروازه‌بان تیم شما وقت کشی کرد و از رحمتی گلایه داریم گفت: او مصدوم شده بود و دنبال وقت کشی نیست به گذشته رحمتی نگاه کنید. عضله پایش کش آمده بود شاید او را در بازی بعد نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز