خبرگزاری کار ایران

ببریم کار بزرگی کردیم؛

سرخاب: بازی با پرسپولیس دیداری تاریخی است / بدنبال بازی خوب و آبرومند هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۹۱

هیچ تیمی برای باخت به زمین نمی‌آید و بازی سنگینی برای ما خواهد بود و امیدوارم که از شانس‌مان استفاده کنیم و اگر ببریم کار بزرگی کرده‌ایم و ببازیم هم اتفاقی نمی‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال کارگربنه گز بوشهر گفت: مربیگری مقابل پرسپولیس برایم افتخار است.

به گزارش ایلنا، عباس سرخاب در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: خوشحالم که با تیم روستایی استان بوشهر مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنیم. این بازی برای ما تاریخی است. می‌توانیم از این بازی حداکثر بهره‌برداری را بکنیم. هم از بعد فوتبالی هم از بعد تبلیغاتی و برای مردم تنگستان و بوشهر افتخاری کسب کنیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و برای یک بازی خوب و آبرومندانه مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام بدهیم و امیدوارم به نوبه خودم شرمنده مردم بوشهر نشویم و بازی خوبی برای هر دو تیم باشد.

وی در مورد اینکه قبلا بازیکن استقلال بوده مقابل پرسپولیس بازی کرده‌، گفت: این شانس داشتم که مقابل پرسپولیس با پیراهن استقلال بازی کرده‌ام ولی مربیگری مقابل پرسپولیس برایم افتخاری است و امیدوارم در دوره مربیگری هم نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس کسب کنیم.

سرخاب در مورد شانس پیروز شدن تیمش، گفت: هیچ تیمی برای باخت به زمین نمی‌آید و بازی سنگینی برای ما خواهد بود و امیدوارم که از شانس‌مان استفاده کنیم و اگر ببریم کار بزرگی کرده‌ایم و ببازیم هم اتفاقی نمی‌افتد. از پرسپولیس شناخت داریم و این تیم را آنالیز و دو بازی آخر این تیم هم آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم از بحران خارج شده باشند ولی از این شرایط‌شان استفاده می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز