خبرگزاری کار ایران

با چَک خوبی که خوردیم، بیدار شدیم؛

طالبی: تراکتور راه برگشتی ندارد / باید قهرمان جام‌حذفی شویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۱۲

زمین کرمان شرایط خوبی ندارد و قطعا این مساله مشکل‌ساز می‌شود. بازی فینال خیلی مسائل فوتبال یک کشور را نشان می دهد و کیفیت زمین می‌تواند کمک زیادی به ارائه یک بازی خوب کند.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شکست ما مقابل نفت تهران اتفاق بدی بود اما آن را به فال نیک می‌گیریم.

فرشید طالبی درگفت‌وگو باخبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل نفت تهران شکست سختی را متحمل شدیم، اما آن را به فال نیک می‌گیریم. شاید لطف خدا بود که قبل از فینال جام‌حذفی این اتفاق بیفتد تا ما هوشیار شویم و به خودمان بیاییم تا مقابل مس‌کرمان بهتر کار کنیم. ما با این چَک خیلی خوبی که خوردیم، بیدار شدیم.

وی افزود: الان باید در فینال جام‌حذفی بازی کنیم. درست است که اکثر شرایط به نفع مس‌کرمان رقم خورده، اما باید برای موفقیت تلاش کنیم. مس‌کرمان تیم خیلی خوبی است و جایگاه آنها در جدول به هیچ عنوان شایسته آنها نیست. تیمی که استقلال را حذف کرده و به فینال جام‌حذفی رسیده، تیم زهرداری است و مس کرمان بازیکنان خلاقی دارد. ما در این بازی مهمان هستیم و باید تلاش خودمان را برای موفقیت بکنیم. ما به این نیت آمده‌ایم که این قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم. ما راه برگشتی نداریم و باید هر طوری که شده، قهرمان شویم.

مدافع تراکتورسازی اظهار داشت: زمین کرمان شرایط خوبی ندارد و قطعا این مساله مشکل‌ساز می‌شود. بازی فینال خیلی مسائل فوتبال یک کشور را نشان می دهد و کیفیت زمین می‌تواند کمک زیادی به ارائه یک بازی خوب کند. امیدوارم زمین کرمان نسبت به قبل شرایط نسبتاً بهتری داشته باشد که البته بعید می‌دانم. به هر حال مس کرمان میزبان است و حقش است که در زمین خودش بازی کند. فینال جام حذفی تک بازی است و بحثزمین و میزبانی را باید فراموش کنیم و تحت هر شرایطی باید ببریم وقهرمان شویم. ما یک وظیفه ای نسبت به هواداران تراکتور سازی داریم و باید دلشان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: مشخصه بارز تراکتور سازی هوادارانش هستند و این هواداران مسافت زیادی را با تحمل سختی‌های زیاد طی کرده و خود را به کرمان می‌رسانند. گنجایش استادیوم هم ۵۰-۵۰ است و این هواداران ۳ روز از کار و زندگی‌شان می‌زنند و به کرمان می‌آیند و این مساله وظیفه ما را بسیار سخت‌تر می‌کند. آنها با تمام وجود وقتشان را صرف تیم می‌کنند و از ما حمایت می‌کنند و تنها چیزی که زحمات هواداران را جبران می‌کند، قهرمانی است.

طالبی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر قهرمان نشوید، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: همیشه می‌گویند حدس زدن آخر قصه درست نیست. ما باید با تمام وجود و پشتکار فراوان همه کنار هم و یکدل باشیم تا خدا هم یک نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشد. تمام تلاش ما این است که یک قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم. بایدچند برابر قبل تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا قهرمان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز