خبرگزاری کار ایران

سناریویی برای زمین‌زدن استقلال وجود ندارد؛

تیموریان: آندو خشن‌تر شده؛ در حق برادرم ظلم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۵

هیچ سناریویی برای زمین زدن استقلال وجود ندارد. الآن بحثجدایی آندو پیش آمده و این حرف‌ها را می‌زنند اما مگر بقیه که رفتند، استقلال زمین خورد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ سناریویی برای زمین زدن استقلال وجود ندارد

سرژیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اینکه می‌گویند رفتن بازیکنان بزرگ از استقلال یک سناریو است که این تیم را زمین بزنند، قبول ندارم. اصلا چنین چیزی نیست و هیچ سناریویی برای زمین زدن استقلال وجود ندارد. الآن بحثجدایی آندو پیش آمده و این حرف‌ها را می‌زنند اما مگر بقیه که رفتند، استقلال زمین خورد؟ هر بازیکنی از استقلال جدا شود، هیچ اتفاقی نمی‌افتد چون استقلال یک مجموعه است و یک نفر نیست. این نفرات می‌آیند و می‌روند اما این مجموعه است که باقی می‌ماند. استقلال همچنان به کارش ادامه می‌دهد و استقلال هم مثل همه باشگاه‌ها با قدرت به کارش ادامه می دهد.

وی افزود: استقلال هم خودش بزرگ است و هم مربی بزرگی دارد و هم کادر فنی قوی دارد و به نظر من امسال استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود. فولاد و نفت تهران هم تیم های خیلی خوبی هستند و مدعی قهرمانی هستند، اما چون خودم استقلالی هستم، دوست دارم استقلال قهرمان شود. در جام حذفی هم شانس قهرمانی استقلال خیلی بالا است و امیدوارم هر دو جام را بگیرد. اگر تلاش کنند، استقلال امسال می‌تواند هر دو جام را بگیرد. این همان استقلالی است که پنجم جدول بود و الآن صدرنشین است، پس می‌تواند در هر دو جام موفق باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی اطراف آندرانیک تیموریان اظهار داشت: نمی دانم چرا هر وقت نزدیک جام جهانی می‌شویم، چنین برنامه‌هایی برای آندو درست می‌کنند. او به جز خطایی که روی سینا عشوری در بازی با ذوب‌آهن کرد و عذرخواهی هم کرد، هیچ اشتباه و گناهی نکرده، اما نمی‌دانم چرا اینقدر روی اسم آندرانیک تیموریان مانور می‌کنند. آندو در بازی با داماش و پرسپولیس هیچ خطایی نکرد، اما در بازی با ذوب‌آهن صد در صد خطا کرد و کمیته انضباطی هم رأی داد اما در بازی با داماش و پرسپولیس صد در صد در حق آندو ظلم شد و خیلی بزرگ‌نمایی کردند.

تیموریان در پایان گفت: در بازی استقلال و تراکتورسازی محمد نصرتی طحال آندو را در آرود، اما آندو هیچ اعتراضی نکرد و گفت که فوتبال همین است و پینگ‌پنگ نیست، اما بعضی‌ها فوتبال را با پینگ‌پنگ در کشورمان اشتباه گرفته‌اند. ما باید از قهرمانان ملی مثل آندرانیک تیموریان حمایت کنیم، نه اینکه آنها را تخریب کنیم. آندو نسبت به قبل خشن‌تر شده، اما همه آدم‌ها ممکن است حتی در زندگی شخصی‌شان خشن شوند و باید ببینیم منشأ آن چیست. سیستم بازی آندو همین است و چرا به این مسائل دامن می‌زنند. دلیل اقدامات برخی از افراد را نمی‌دانم و آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز