خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر فرهنگ؛

فرهنگسرای قیصری پس از ۱۳ سال افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۶۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پس از افتتاح دو پروژه فرهنگی در اهواز و شهر الهایی وارد بندرماهشهر شد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی پس از حضور در مزار شهدای بندرماهشهر و تجدیدمیثاق با شهدا فرهنگسرای ابراهیم قیصری را افتتاح کرد و در شورای اداری شهرستان بندرماهشهر که در این محل برگزار شد، شرکت کرد. 

سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در این باره گفت: پروژه فرهنگسرای قیصری در سال ۸۵ و در فضایی با وسعت ۳۷۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با هدف توسعه امکان فرهنگی هنری و ایجاد یک فرهنگسرای بزرگ در بندرماهشهر کلنگ‌زنی شد؛ این فرهنگسرا دارای یک پلاتو، چند کلاس، و یک سالن ۳۵۰ نفره بوده که برای برنامه های مختلف قابل استفاده بوده است. 

وی افزود: کلاس‌های این فرهنگسرا برای برگزاری کلاس های آموزشی و تمرین انجمن‌های نمایشی، تجسمی، فیلم و عکس مناسب بوده و با توجه به اینکه این فرهنگسرا در مکانی در حال توسعه ایجاد شده پیش‌بینی می شود از آن استقبال خوبی به عمل آید. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر با اشاره به تاخیر ۱۳ ساله در تکمیل و ساخت فرهنگسرای دکتر قیصری بیان کرد: اصلی‌ترین دلیل تاخیر در تکمیل و توقف ساخت فرهنگسرای قیصری تاخیر در ترزیق و نبود اعتبارات بوده است. 

وی گفت: فرهنگسرای قیصری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و از محل اعتبارات کمیته برنامه و بودجه کشور ایجاد شده که با پیگیری‌های مدیرکل، نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس و فرماندار بندرماهشهر فرهنگسرای قیصری در هفته دولت به بهره برداری می رسد. 

وی در پایان با اشاره به فضای بزرگ فرهنگسرای قیصری افزود: فرهنگسرای قیصری برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در اختیار شهروندان و هنرمندان خوب بندرماهشهر برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و هنر قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز