خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد:

کلنگ زنی و افتتاح 56 پروژه در شهرستان نظرآباد

کد خبر : ۸۰۲۰۵۰

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: در دومین روز از هفته دولت در مجموع 57 پروژه با 210 نفر اشتغال و اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح‌نژاد در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان نظرآباد  گفت: در دومین روز از هفته دولت با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و استاندار البرز در مجموع 57 پروژه در شهرستان نظرآباد با میزان اشتغالزایی 210 نفر و اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی با اهمیت قائل شدن مشارکت بخش خصوصی، افزود: از این تعداد، 40 پروژه مختص بخش دولتی و 16 پروژه با اعتبارات بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد.

فلاح نژاد با اشاره به جمعیت 170 هزار نفری شهرستان نظرآباد، اضافه کرد: از 30 میلیون سفر به نظرآباد تنها آلودگی هوا نصیب مردم این شهرستان می شود لذا لازم است زیرساخت خدمات، مهیا شود.

فرماندار نظرآباد گفت: اصلاح 400 فقره انشعاب فرسوده و 4هزار متر شبکه آب شهری، افتتاح تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد، آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی سپهر، اجرای طرح هادی روستاهای احمد آباد، اقبالیه، قلعه آذری، نوکند، انبارتپه، حاجی بیگ، کریم اباد، افتتاح گلخانه مدرن کشت بافت، افتتاح چندین کارخانه صنعتی و دامداری و مرغداری، کلنگ زنی ساختمان ادارات تعزیرات حکومتی و ثبت اسناد و املاک، احداث مدرسه 12 کلاسه جزو برنامه های این شهرستان در دومین روز از هفته دولت بود که کلنگ زنی و افتتاح شد.

فلاح نژاد با اشاره به پروژه های دارای اولویت نظرآباد، تصریح کرد: پروژه هایی همچون جاده سازی، شهرک سازی صنعتی و گلخانه ای و پروژه های ورزشی و آموزش و پرورش از جمله مواردی است که با تاکید استاندار البرز پیگیری و دنبال شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز