خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد:

متروی کرج در ایستگاه نظرآباد خواهد ایستاد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۱۵۴

فرماندار نظرآباد، گفت: تعبیه و راه اندازی ایستگاه مترویی در نظرآباد قطعا گام بسیار موثری در تسهیل رفت و آمد مردم خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد در دیداری که با اعضای شورای روستای هیو در خصوص بررسی مسیر دسترسی روستای هیو و جاده ورودی شهرستان نظرآباد داشت، اظهار کرد: روستای هیو جزو روستاهای شهرستان ساوجبلاغ است اما با توجه به اینکه راه ورود و خروج این روستا در حوزه شهرستان نظرآباد بوده بررسی و رایزنی در ارتباط با این مهم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

فلاح نژاد با بیان اینکه در آینده ای نه چندان دور متروی کرج در ایستگاه نظرآباد نیز خواهد ایستاد، افزود: ایستگاه مترو که در آینده نزدیک در نظرآباد راه اندازی خواهد شد افزون بر تسهیل در رفت و آمد مردم شهرستان، به دلیل مجاورت این دو راه دسترسی، موجب رونق بخشی و تاثیرگذاری در روستای هیو نیز می شود.

وی گفت: فرمانداری نظرآباد با برنامه هایی که در راستای بهبود وضعیت راه های شهرستان دارد قطعا در راستای تسهیل ترافیک عبوری اهالی این روستا نیز گام های موثری خواهد برداشت.

فرماندار نظرآباد در ادامه تاکید کرد: اصلاح مسیر ورودی از جاده قدیم محور نظرآباد_هشتگرد به هیو و اصلاح هندسی میدان شورا به طوری که مشکل ورود و خروج اهالی روستای هیو نیز حل شود از جمله اصلی ترین برنامه های فرمانداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز