خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک صادرات در مناطق مناطق شرق تهران:

ارائه وام ارزان به دانشجویان / سقف کارمزد تسهیلات دانشجویی 2.8 درصد است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۴۱۰

مدیر شعب مناطق شرق تهران تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات تفاهم‌نامه امسال با دانشگاه پیام نور بحث ارائه تسهیلات دانشجویی است که کارمزد این تسهیلات کمتر از وام ازدواج و حدود 2.8 درصد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عبدالرضا شریعتی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بانک صادرات و دانشگاه پیام نور با بیان اینکه همکاری‌های بانک صادرات با دانشگاه پیام نور از سال 93 آغاز شده و هر ساله تعمیق می‌یابد گفت: این تفاهم‌نامه‌ها شرایط مناسبی برای هر دو طرف ایجاد کره است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه همواره در قالب تفاهم‌نامه‌های یک ساله بوده است گفت: از این پس به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای دو ساله هستیم و این موضوع در تفاهم‌نامه‌های امسال دیده شده است.

مدیر شعب مناطق شرق تهران تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات تفاهم‌نامه امسال با دانشگاه پیام نور بحث ارائه تسهیلات دانشجویی است که کارمزد این تسهیلات کمتر از وام ازدواج و حدود 2.8 درصد خواهد بود. این تسهیلات به دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بر اساس طول دوره تحصیل و متناسب با شهریه هر مقطع پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز