خبرگزاری کار ایران

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۶۴

دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه ای از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون جامع (اصلح) این دانشگاه از طریق سامانه هدف خبر داد.

به گزارش ایلنا، دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه ای از برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان ورودی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و افراد باقی­­ مانده سال ۱۳۹۵ در اول شهریور ماه سال جاری به طور همزمان در ۳۱ استان کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری آزمون جامع (اصلح) در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ مهارت آموزان می­ توانند، با مراجعه به سامانه هدف از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

شایسته است مهارت­ آموزان گرامی، به موارد ذیل توجه نمایند:

۱- آزمون روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ به صورت هماهنگ در ۳۱ استان برگزار خواهد شد.

۲- فرآیند آزمون از ساعت ۸:۳۰  شروع و درب حوزه راس ساعت ۸:۴۵  بسته خواهد شد.

۳- نشانی حوزه های آزمون کلیه استان ها بر اساس حوزه انتخابی مهارت­ آموزان در کارت­ های ورود به جلسه قابل رویت است.

۴- علی­رغم در دسترس بودن سامانه هدف، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا قبل از زمان شروع فرآیند آزمون، به مهارت  آموزان گرامی توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام و محل برگزاری آزمون را از یک روز قبل شناسایی نمایند.

۵ – آزمون در دو بخش کتبی چند گزینه ای و کتبی عملکردی برگزار می­ گردد. برای مهارت ­آموزان ورودی ۱۳۹۷ تعداد ۲۰ سوال چند گزینه ای مربوط به مولفه فرهنگی در انتهای دفترچه درج شده است. توصیه می­ شود، داوطلبان به منظور افزایش امتیازات خود در مولفه فرهنگی به این سئوالات پاسخ دهند.

۶ - زمان در نظر گرفته برای پاسخگویی به آزمون در مجموع ۲۱۰ دقیقه می­ باشد که ۹۰ برای پاسخ ­گویی به سوالات تستی و ۱۲۰ دقیقه جهت پاسخ به سئوالات عملکردی لحاظ شده است. ۵۰ دقیقه پس از شروع آزمون چند گزینه ای، دفترچه و پاسخنامه سئوالات عملکردی در اختیار مهارت آموزان محترم قرار داده خواهد شد.

۷ - آزمون نمره منفی ندارد.

۸ – مهارت­ آموزان گرامی با توجه به نحوه تصحیح موقعیت­ های عملکردی، در پاسخ به این موقعیت­ ها دقت نمایند. پاسخ به موقعیت یک صرفا در پاسخنامه به رنگ سبز، موقعیت دو در پاسخنامه به رنگ قرمز و پاسخ موقعیت سه در پاسخنامه آبی نوشته شود.

۹ -همراه داشتن کیف، موبایل (حتی به صورت خاموش) جزوه و کتاب در آزمون ممنوع بوده و تخلف محسوب می­ گردد.

۱۰- مهارت­ آموزان دقت نمایند تمامی پاسخنامه ها و دفترچه سئوالات را به مسئول مربوطه در سالن تحویل نمایند. خروج هر گونه از اقلام آزمون از حوزه تخلف محسوب می­شود.

۱۱- برای پاسخ به موقعیت های عملکردی سه­ گانه به ازاء هر سئوال، ۱ تا ۴ صفحه با رنگ مشخص در نظر گرفته شده است که مهارت­ آموزان محترم می توانند با توجه به میزان دانش، ضرورت و خلاقیت خود از چند سطر تا ۴ صفحه به سئوالات مذکور پاسخ دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز