خبرگزاری کار ایران

رشد ابر و رگبار پراکنده در برخی استان‌ها/ نیمه شمالی کشور خنک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۵۹

گزارش هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار پراکنده در پنج روز آینده در برخی استان‌ها از خنک شدن هوا در نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی برای روزهای آینده پرداخت و عنوان کرد: در پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در همین مدت در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه عنوان کرد: طی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما را خواهد داد.

وی گفت: انتظار داریم دمای هوای فردا(شنبه) دمای هوا در تبریز ۴ درجه کاهش یابد، مشهد، یکشنبه تا سه‌شنبه و تهران نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه خنک‌تر باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی اهواز را گرم ترین مرکز استان کشور در ۲۴ ساعت گذشته اعلام و دمای آن را در روز پنج‌شنبه ۴۹ درجه خواند و گفت: شهرکرد با کمیته دمای ۸ درجه در صبح روز جاری خنک ترین مرکز استان کشور به ثبت رسیده است.

برای مشاهده جزییات نقشه‌های هواشناسی در ۵ روز آینده اینجا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز