خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام خبر داد:

اختصاص ۳۶۰ میلیارد تومان برای تملک املاک بالادست سد سیمره

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۵۲

استاندار ایلام گفت: بابت خرید املاکی که در تراز ۷۲۳ متر سد سیمره است ۳۶۰ میلیارد تومان از طرف وزارت نیرو اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان از اختصاص ۳۶۰ میلیارد تومان جهت تملک املاک بالادست سد سیمره خبر داد و گفت: وزارت نیرو بابت خرید املاکی که در تراز ۷۲۳ متر بالادست سد سیمره است ۳۶۰ میلیارد اختصاص داده است که به مردم منطقه پرداخت می شود.
 
وی ادامه داد: پیرو جلسه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم مقرر شد که ۶۰۰ میلیارد تومان برای تملک املاک بالادست سد سیمره اختصاص یابد که خوشبختانه از این میزان امروز مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان برای روستاهای مذکور اختصاص یافت.
 
استاندار ایلام در ادامه خواستار کار کارشناسی در دو طرف رودخانه سیمره شد و گفت: البته این میزان اعتبار جدای از روستای چم شیر است چرا که آن روستا اقتضائات خاص خود را دارد.
 
وی از تمدید فعالیت سامانه سجاد تا روز  پنجشنبه آینده خبر داد و گفت: تقاضای من این است تنگ نظری‌ها را کنار بگذارید تا افرادی که در سیل اخیر چه به طور مستقیم توسط سیل و چه غیر مستقیم توسط بارندگی های شدید دچار خسارت شده اند بتوانند اطلاعات خود را وارد این سامانه کنند .
 
سلیمانی تصریح کرد: بخشی از اطلاعات که در بخش کشاورزی، حوزه صنعت و قالیبافان جا مانده بود در این فرصت پیش آمده تا آخر همین هفته وارد سامانه شود.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز