خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار خراسان رضوی مطرح کرد؛

صیانت از نیروی کار و حفظ جان انسان‌ها مهم‌ترین وظیفه ماست

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۱۸

دومین همایش مسئولان ایمنی تایید صلاحیت شده با محوریت مدیریت حوادث در مشهد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در این همایش ابتدا ضمن توجه به جایگاه و نقش آموزش در ارتقاء فرهنگ ایمنی عمومی و کاهش حوادث ناشی از کار در سخنانی اظهار کرد: خوشحالیم از اینکه این اتفاق ارزشمند که در راستای رسالت خطیر و سنگین صیانت از نیروی کار و حفظ جان انسانها می باشد از مشهد مقدس آغاز شده است.

وی گفت: ما علاقمند هستیم تا از ظرفیت ،تخصص، نظرات و پیشنهادات همه تشکلها و انجمن های صنفی که به صورت خاص و ویژه در حوزه فرهنگ سازی و ترویج و توسعه ایمنی در محیط های کاری در استان فعالیت دارند استفاده کنیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان کرد:برگزاری این گونه نشست ها و هم فکری‌ها کمک فراوانی در ارتقاء ایمنی و سلامت شغلی دارد و باعث ارتقای آگاهی و افزایش امنیت و سلامت در جامعه کاری استان می شود و بی تردید یکی از استراتژی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اقدامات پیشگیرانه، نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و بهداشت در جامعه کار و تولید کشور است و قطعاً برگزاری اینگونه نشست ها نقش مهمی در افزایش بهره وری و کاهش هزینه های مادی و معنوی خواهد داشت.

 وی در خاتمه گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان مشاوران ایمنی تلاش کنیم تا ارزشمند‌ترین سرمایه بنگاه‌های اقتصادی که همان نیروی کار آن است حفظ شود و در پایان سال و در تحلیل حوادث خروجی  و نتیجه همه این عوامل و تلاش‌ها به حفظ جان انسانها کمک  کند.

محمد سنجری اظهار داشت: صیانت از نیروی کار و حفظ جان انسانها مهم‌ترین وظیفه ماست و با برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی می‌توان حوادث و تلفات انسانی آن را کاهش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز