خبرگزاری کار ایران

جزئیات چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۳۹

دبیر شورای سیاست گذاری برگزاری چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان رضوی گفت: امسال این جشنواره در ۱۴ رشته مختلف برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، عباس محمدیان ظهر امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذرگفت: امسال این جشنواره در رشته های خبر ، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، نشریان دانشجویی، کاریکاتور، گزارش تصویری و رادیویی، پادکست، مستند، آثار نمایشی، موشن گرافی و انیمیشن برگزار می شود.

وی ادامه داد: آثار ارسالی باید در حد فاصل زمانی ۳۰ آذرماه ۹۷ تا ۳۰ آذرماه ۹۸ در یکی از نشریات و رسانه های رسمی یا فضای مجازی منتشر شده باشد، عکس ها نسخه اصلی باشند و کار نرم افزاری روی آنها انجام نشده باشد و هر نفر می تواند از یک تا ۱۰ اثر را در رشته های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

دبیر شورای سیاست گذاری برگزاری چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان رضوی گفت: محور های آثار ارسالی عزم ملی برای تحقق بیانیه گام دوم رهبری، رونق تولید، فرهنگ زیارت و میزبانی شهر وندی، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب های اجتماعی است.

محمدیان افزود: در آثار ارسالی باید مضامین نقش رهبری در عبور از پیچهای تاریخی، افزایش نشاط اجتماعی و روحیه امید در جامعه، جوان گرایی و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، اقصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، راهکار های رونق تولید، ترویج فرهنگ اسلامی زیارت و میزبانی، مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری، آسیب های اجتماعی نظیر حاشیه نشینی، طلاق و اعتیاد  مد نظر قرار گرفته باشد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره هنری و رسانه ای را تبیین توسعه و نهادینه سازی مواضع گفتمان انقلاب اسلامی در مواجهه با جنگ نرم دشمنان، بصیرت بخشی آحاد مردم، حمایت از تولیدات فاخر رسانه ای، تقویت روحیه خود باوری اصحاب رسانه، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب، معرفی و شناسایی استعداد های جدید، ایجاد فضای رقابتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

وی عنوان کرد: امسال محدودیت برای ارسال آثار نداریم اما باید آثار ارسالی سند انتشار داشته باشند و درحوزه عکس نیز عکس های فتوشاپی پذیرفته نخواهد شد.

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: شرکت کنندگان می توانند بعد از ارسال آثار از طریق شماره تلفن 09361350040، پیگیر آثار خود باشند، امسال جایزه نفر نخست 2 میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون تومان و نفرسوم 700 هزارتومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز