خبرگزاری کار ایران

محمدیان مطرح کرد؛

ارتقای جشنواره ابوذر به سطح ملی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۰۸

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، عباس محمدیان با بیان اینکه جشنواره ابوذر وارد چهارمین سال برگزاری خود در استان می‌شود، گفت: برگزاری این جشنواره در سال‌های گذشته تجربه خوبی را رقم‌ زده که نوید موفقیت در چهارمین دوره آن را نیز می‌دهد.

وی افزود: خلائی در فضای رسانه‌ای خراسان رضوی وجود داشت که پر شد و این موضوع با حمایت تک‌تک عزیزان در مجموعه‌های مختلف محقق شد و سبب اثرگذاری جشنواره در فضای استان شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به برگزاری جلسات آسیب‌شناسی دوره‌های قبل جشنواره اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال با رقم خوردن اتفاقی ویژه، روند برگزاری را اصلاح کنیم و ادامه کار را به سمت مثبتی سوق بدهیم.

محمدیان به همدلی ایجادشده بین سلایق فکری و جناحی مختلف در این جشنواره اشاره و بیان کرد: همدلی که در استان ایجاد شده در هیچ جای کشور دیده نمی‌شود، امسال شاهد بروز و ظهور میوه درخت همدلی در جشنواره هستیم، سطح کار در سطح ملی دیده شده و انتظار می‌رود در دوره چهارم برگزاری جشنواره، این مهم محقق شود.

محمدیان خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در جشنواره کشوری حضور داشتند بر سرآمدی استان در جشنواره کشوری اذعان داشتند، داوران در مرحله استانی انتخاب آثار دقت و حساسیت خاصی به خرج می‌دادند که این عامل سبب شد خراسان رضوی در جشنواره کشوری بدرخشد.

وی، ثبت جشنواره رسانه ابوذر در تقویم اجرایی اداره کل ارشاد استان را یکی از اهداف سال جاری برشمرد و افزود: نگاه ما این است جشنواره در تقویم ارشاد ماندگار شود و به نماد و الگوی همدلی رسانه استان، به دیگر استان‌ها نیز منتقل کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان ظرفیت‌های متعددی دارند، اضافه کرد: نگاه بسیاری استان‌ها در انتخاب موضوعات و نحوه اجرای جشنواره به خراسان رضوی است تا با الگو گیری از آن، جشنواره خود را برگزار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این جلسه، تجربه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی را تجربه‌ای منحصربه‌فرد توصیف و گفت: همیشه نسبت به مشهد، نگاه نقادانه‌ای وجود دارد که می‌گویند نمی‌توانند باهم کار کنند، اما حضور دوستان در کنار هم و رسانه‌های متنوع با افکار متنوع، نمونه همدلی برای سایر نقاط کشور است.

وی به نقش رسانه‌های دیداری و شنیداری در معرفی هرچه بهتر جشنواره و موفقیت‌های بیشتر آن اشاره کرد و گفت: در این مسیر، فضای مجازی نیز به کمک فضای رسمی‌ می‌آید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز