خبرگزاری کار ایران

نیک فطرت مطرح کرد:

رسانه‌های آبیک صدای رسای تولید و کارآفرینان واقعی باشند

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۰۴۹

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک گفت: رسانه‌های شهرستان آبیک باید صدای رسای تولید و کارآفرینان واقعی باشند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی نیک فطرت در حاشیه بازدید خبرنگاران شهرستان آبیک از واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت تولیدکننده انواع دسته سیم خودرویی و لوازم خانگی شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اظهار کرد: سرمایه‌گذار این  واحد تولیدی خارج از استان قزوین است که در جذب نیروی بومی به تعداد حدود 150 نفر، گام موثری در ایجاد اشتغال جوانان شهرستان آبیک برداشته است که می‌طلبد رسانه‌ها از این کارآفرین واقعی حمایت کنند.

وی افزود: مدیر عامل واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت کارآفرین نما نیست و در حوزه تولید و اشتغال در شهرستان آبیک نقش بسزایی ایفا کرده است.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک ادامه داد: این واحد تولیدی در استان قزوین به عنوان برند محسوب می‌شود و از توانمندی و قابلیت بسیار بالایی برخوردار است در حالی که روزهای سختی را هم سپری می‌کند اما تمام تلاش مدیرعامل این واحد برای ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی است.

نیک فطرت اضافه کرد:  از رسانه‌های شهرستان آبیک درخواست می‌شود صدای رسای حوزه تولید و کارآفرینان واقعی باشند چرا که موجب قوت قلب کارآفرینان و تاثیرگذار بودن تلاش آنان در حوزه تولید خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قلم خبرنگاران، مقدس است و به حق می‌توانند از کارآفرینان واقعی دفاع کنند و کارآفرینانی را هم که مانع تولید می‌شود را با حفظ آبرو، تقبیح کنند.

این مسئول اذعان کرد:  اگر کارفرمایی در حوزه تولید دچار مشکل شود وظیفه رسانه است که ورود یافته و تسهیل‌گری کند و به کمک کارفرما و تولید بشتابد.

نیک فطرت رسانه را موتور محرک تولید ذکر و بیان کرد: رسانه می‌تواند در حوزه تولید به کارآفرینان  کمک کرده و حامی و پشتیبان و حتی سرعت گیر عرصه تولید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز