خبرگزاری کار ایران

خانپور در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

بهره‌مندی واحدهای صنعتی قزوین از مشوقات بخشودگی تعدیلات

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۷۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از واحدهای صنعتی استان قزوین درخواست می‌شود از دهم تیرماه تا دهم شهریوماه امسال با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و ارائه درخواست، از مشوقات بخشودگی تعدیلات بهره‌مند شوند.

حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: طرح‌های صنعتی که با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد هستند، در صورت پرداخت 100 درصد بدهی مشمول 70 درصد بخشودگی می‌شوند و در صورت پرداخت  50 درصد اصل بدهی مشمول 50 درصدی بخشودگی می‌شوند.

وی با اشاره به بخشودگی جرایم اقساط واحدهای مشمول تولیدی در استان قزوین افزود:  واحدهای تولیدی بهره‌‌بردار دارای پایان کار یا در مرحله نصب ماشین‌آلات نیز چنانچه 100 درصد مبلغ اصل بدهی واحد تولیدی و صنعتی را پرداخت کنند تا 80 درصد مبلغ جرائم تاخیر آنها بخشیده خواهد شد و در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی، مشمول 60 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان صنعتی قزوین با اشاره به در پیش بودن روز صنعت و معدن، روز صنایع کوچک و هفته دولت و درحمایت از شعار سال  رونق تولید  ادامه داد: این بخشودگی‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش سرمایه‎‌گذاری، ایجاد اشتغال پایدار رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه و حمایت از تولید ایرانی اعمال شده است.

خانپور مطرح کرد: با اعمال این مشوق‌ها شاهد تسریع در بهره‌برداری از واحدهای در حال ساخت، راه‌اندازی واحدهای غیرفعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهای نیمه فعال در استان قزوین خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی درخواست می‌شود  از دهم تیرماه تا دهم شهریوماه امسال با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و ارائه درخواست، از مشوقات بخشودگی تعدیلات بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز