خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب استان اصفهان:

رسانه‌ها در کاهش سرانه مصرف آب در استان اصفهان تاثیرگذار بودند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۷۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هم اکنون مصرف سرانه آب در استان اصفهان از میانگین کشوری کمتر است که یکی از عوامل مهم در این دستاورد همکاری فعالان رسانه با شرکت آبفا است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هاشم امینی ضمن تبریک روز خبرنگار خاطر نشان ساخت: خبرنگاران و عکاسان خبری جزو اقشار خاص جامعه هستند که با نقدهای منصفانه و تیزبیانه با بررسی وقایع بسترهای رشد و شکوفایی جامعه را مهیا می سازند.

وی به نقش و جایگاه رسانه در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه پرداخت و عنوان کرد: شرکت آبفا استان اصفهان در سالهای اخیر با تعامل و همکاری همه جانبه ای که  با اصحاب‌رسانه داشته توانسته با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه زمینه های فرهنگ درست مصرف کردن آب را در جامعه فراهم سازد.

امینی  یکی از عوامل کاهش مصرف سرانه آب در استان اصفهان را تعامل با اصحاب رسانه دانست و افزود: هم اکنون مصرف سرانه آب در استان اصفهان از میانگین کشوری کمتر است و به حدود ۱۴۹ لیتر در شبانه روز رسیده که یکی از عوامل مهم در این دستاورد همکاری فعالان رسانه با شرکت آبفا در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه ما پذیرای نقدهای منصفانه اصحاب رسانه هستیم عنوان کرد: اصحاب رسانه می توانند با نقادی های دلسوزانه که در راستای منافع مردم و نظام است مسئولان را در خدمت رسانی بهتر و بیشتر یاری کنند که در این میان مسئولان شرکت آبفا استان اصفهان پذیرای هرگونه نقد منصفانه از سوی اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به حمایت از رسانه ها تصریح کرد: همچنان حمایت از رسانه ها در دستور کار قرار دارد و زنده و پویا بودن رسانه ها را یکی از عوامل وجود دموکراسی در کشور می دانیم و از هرگونه نقد و نظر منصفانه رسانه با آغوش باز استقبال می کنیم.

امینی افزود: خبرنگاران سفیران مردم در جامعه هستند و  با توجه به نقش اثرگذاری که درتنویر افکار عمومی پیرامون رویدادها دارند باید بدون سوگیری و غرض ورزی در راستای اعتلای جامعه و کشور گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز