خبرگزاری کار ایران

در میز خدمت اصحاب رسانه با مردم آبیک مطرح شد؛

دبه به دستی خوشایند مردم آبیک نیست/ بکارگیری نیروهای بومی در ادارات

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۷۹

میز خدمت رسانه‌های شهرستان آبیک از سوی شورای رسانه این شهرستان و با هدف ثبت مشکلات و معضلات مورد نظر شهروندان و پیگیری از مسئولان در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر آبیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار میز خدمت رسانه‌های شهرستان آبیک از سوی شورای رسانه این شهرستان با هدف ثبت مشکلات و معضلات مورد نظر شهروندان و پیگیری از مسئولان، ثبت نام دوره آموزش خبرنگاری و دریافت سوژه ها، انتقادات و  پیشنهادات و انتقال به مراجع ذیربط در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر آبیک برگزار شد.

در این میز خدمت، مردم با مراجعه به اصحاب رسانه‌های مکتوب و دیداری شهرستان آبیک بیان کردند.

پل عابر پیاده مکانیزه خیابانی مقابل مسجد جامع شهر آبیک که بیشتر مواقع به علت نقص فنی خاموش است و موجب انسداد پیاده رو در هر دو طرف شده به طوری که هنگام عبور افراد از یکدیگر کاملا با هم برخورد داشته و بعضا بانوان دچار مشکل می‌شوند.

یکی از شهروندان آبیک با بیان اینکه کیفیت آب نسبت به گذشته بهتر شده است، بیان کرد: با توجه به بدطعم و بدمزه بودن آب مجبوریم از فیلتر استفاده کنیم و از مسئولان درخواست می‌شود نسبت به انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک تسریع کنند.

یکی دیگر از شهروندان با گلایه از برکناری سئوال برانگیز مسئول دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان آبیک اظهار کرد: مسئول جدید از بدنه سازمان نظام مهندسی استان قزوین انتخاب شده در حالی که به نظر اکثریت اعضای دفتر نمایندگی مبنی بر انتخاب و تعیین مسئول دفتر از بین اعضای دفتر نمایندگی آبیک بی‌اعتنایی شده و به‌رغم پیگیری و تماس‌ها و برگزاری جلسه، تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

یکی از شهروندان گفت: 40 سال است مردم آبیک با مشکل بی‌کیفیتی آب مواجه هستند.

رشوند افزود: دبه به دست بودن خوشایند مردم شهر آبیک و در شان مسئولان نیست گرچه انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک به مرحله لوله‌گذاری رسیده و قول‌هایی برای انتقال آب به این شهر داده شده که امیدواریم هر چه زودتر تحقق یابد.

وی از پیگیری‌های فرماندار شهرستان آبیک و امام جمعه شهرستان آبیک و دیگر مسئولان در تسریع برای رسیدن آب سد طالقان به شهر آبیک قدردانی کرد.

یکی از شهروندان اظهار کرد: چرا نیروهای بومی و ساکن شهرستان آبیک برای خدمت به شهرستان های دیگر منتقل می‌شوند و نیروهای غیربومی هر روز به شهرستان تردد می‌کنند در حالی که در ادارات باید نیروهای بومی بکه کار گرفته شوند.

وی افزود: تردد نیروهای غیربومی به شهرستان آبیک و تردد نیروهای بومی به شهرستان های دیگر موجب اتلاف وقت آنان شده  و احتمال حادثه برای آنان بر اثر وقوع تصادف در جاده وجود دارد که تاکنون جان چند نفر در جاده قزوین-آبیک از دست رفته است.

گلایه از تاریکی در برخی فضاهای سبز آبیک

برخی شهروندان هم از نبود روشنایی مناسب در بعضی از فضاهای سبز گلایه داشتند. یکی از شهروندان گفت: حدود 20 روز پیش موضوع تاریک بودن فضای سبز مقابل مسجد امام زمان (عج) شهر آبیک به مسئولان شهری ارجاع داده شده اما اتفاقی رقم نخورده است در حالی که مردم برای رفت و آمد با مشکل مواجه هستند و محل تجمع معتادان شده است.

یکی دیگر از شهروندان را راه‌اندازی استخر سوال پرسید که طبق گفته سرپرست شهرداری آبیک، هفته آینده مقرر شده مجددا استخر راه‌اندازی شود.

یکی از شهروندان خانم هم اظهار کرد: چندین سال است که آبیک شهرستان شده و دارای بیمارستان دولتی با تجهیزات کامل نیست و برای مراجعه به برخی متخصصان باید مسیر کرج یا تهران را طی کنیم که لازم است مسئولان در راه‌اندازی کامل بیمارستان شهدای آبیک تسریع ببخشند.

یکی دیگر از شهروندان هم به خبرنگار ایلنا گفت: لازم است جوان‌گرایی در بین برخی روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان آبیک مد نظر رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان قرار گیرد و به میزبانی این شهرستان مسابقات کشوری و استانی برگزار شود.

یکی دیگر از شهروندان هم گفت: گلزار شهدای گمنام نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است و باید در حفظ و حراست از این گلزار و تعبیه آب شرب اقدام لازم صورت گیرد.

رفع مشکل آب شرب، بهبود وضعیت معیشتی مردم، توسعه و پیشرفت شهر آبیک، راه‌اندازی کامل بیمارستان برای ارئه خدمات بهتر و بیشتر، رفع کمبودهای رفاهی و تفریحی ازدیگر مطالباتی بوده که  مردم به خبرنگار ایلنا انعکاس دادند.

انتهای پیام/
هاجر عبدالهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز