خبرگزاری کار ایران

زنده خواندن محسن چاووشی به مناسبت زادروزش+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۴۶

امروز 8 مردادماه زادروز محسن چاووشی است، خواننده‌ای که با وجود محبوبیت بسیار هنوز کنسرت برگزار نکرده و بابت این موضوع همیشه مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن چاووشی 8 مردادماه سال 1358 در خرمشهر به دنیا آمده و پس از تحصیل در رشته حسابداری و اتمام دوره سربازی در سن 24 سالگی فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه موسیقی را آغاز کرده و در سال 1382 نخستین آلبوم زیر زمینی خود با نام «نفرین» را منتشر کرده است. او 5 سال بعد نخستین آلبوم مجوزدار خود «یه شاخه نیلوفر» را به بازار عرضه کرده است.

محسن چاووشی تاکنون ده آلبوم مجوزدار منتشر کرده که به جز «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»،‌«من خود آن سیزدهم»، «امیر بی  گزند»، «ابراهیم» و «قمارباز» برخی از آنها هستند. از آلبوم‌های بدون مجوز او به جز «نفرین» نیز می‌توان به «متاسفم» و «خودکشی ممنوع» اشاره کرد.

چاووشی تاکنون بیش از 180 تک‌آهنگ منتشر کرده و تیتراژ چند فیلم سینمایی و سریال را خوانده است که فیلم سینمایی «سنتوری» و سریال «شهرزاد» از بقیه مطرح‌تر هستند.

چاووشی طی این سال‌ها هیچ کنسرتی برگزار نکرده و بابت این اتفاق همیشه مورد نقد قرار گرفته است. او برای پاسخ به این نقدها در تیرماه 1395 بخشی از  آهنگ‌ «متاسفم» را به صورت زنده خواند و در اینترنت منتشر کرد که در پی می‌آید.

اجرای بخشی از آهنگ «متاسفم» به صورت زنده؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز