خبرگزاری کار ایران

"گیتی همسر علیرضا" آماده نمایش شد/ رونمایی از تیزر بین‌المللی+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۸۹۳

فیلم سینمایی "گیتی همسر علیرضا" به کارگردانی حمیدرضا هنری آماده نمایش شد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی گیتی همسرعلیرضا به کارگردانی حمیدرضا هنری  و با حضور بازیگرانی همچون آرش آصفی،رؤیا جاوید نیا، ریحانه رضی، زهرا برومند، کریم اکبری مبارکه، سیامک  راشدی، مریم معینی آماده نمایش شده و همزمان تیزر بین المللی فیلم نیز رونمایی شد.

مذاکراتی برای نمایش این فیلم در جشنواره‌های خارجی انجام شده و همزمان مقدمات و برنامه ریزی برای اکران فیلم در حال انجام است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پژواک راز زندگی مشترک گیتی و علیرضا و ماندن و نماندن در بزنگاهی از زندگی‌شان.

حمیدرضا هنری، منتقد و روزنامه‌نگار است که تاکنون کارگردانی چند فیلم کوتاه را برعهده داشته است.

عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان، طراح صحنه و لباس، تدوین: حمیدرضا هنری، نویسندگان فیلمنامه: حمیدرضا هنری، فاضل وزیری، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا رضوانی، طراح چهره‌پردازی: محمدعلی ضرابی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، صدابردار: جعفر علیان،، طراح جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، گرافیک: ابراهیم حقیقی، طراح صدا: مهران ملکوتی، موسیقی: داریوش تقی پور (اوستا).

حجم ویدیو: ۹.۲۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز