خبرگزاری کار ایران

تعمیرات سکوهای پارس جنوبی تا پیش از پاییز پایان می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۲۶۰

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: پایش و تعمیرات اساسی سکوهای پارس جنوبی تا پیش از فصل پاییز پایان می‌یابد.

به‌ گزارش ایلنا از شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین‌فام در نشست با رؤسا و سرپرستان بخش عملیات تولید این شرکت گفت: تولید پایدار گاز، هدف مشترک همه کارکنان بخش‌های توسعه و تولید است و همه تلاش‌ها همسو با این هدف انجام می‌شود.

وی، برداشت حدود ٧٥ درصد از گاز کشور از میدان مشترک پارس جنوبی را وظیفه‌ای بسیار مهم و حساس توصیف کرد و گفت: در این شرایط همه تلاش خود را برای حمایت از این بخش مهم و راهبری مجموعه به کار می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با یادآوری حادثه سکوی شماره ٩ پارس جنوبی بر ضرورت پایش دوباره و دقیق همه سکوهای میدان گازی پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی، امیدواریم تمهیدات لازم در سکوهای پارس جنوبی تا پیش از فصل پاییز برای تحقق تولید پایدار در فصل زمستان لحاظ شود.

مشکین‌فام، حفظ جان کارکنان این سکو را مهمترین دغدغه در حادثه یاد شده عنوان کرد و افزود: با وجود عملکرد حرفه‌ای و مناسب گروه‌های مستقر و تاسیسات کنترلی سکو در جلوگیری از وسعت این حادثه و رعایت رویه‌های عملیاتی توسط کارکنان، باید سکوهای جدید و اولیه پارس جنوبی ‌به‌طور مداوم پایش شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز