خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار فومن:

مسکن مهر فومن پس از 10 سال به اهداف خود نرسیده است/ کم کاری ها موجب وقفه در پروژه شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۲۵۰

معاون عمرانی فرماندار فومن با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ خانوار در مسکن مهر فومن ساکن هستند، گفت: یک دهه از آغاز این پروژه می گذرد و هنوز نتوانسته به اهداف مورد پیش بینی اولیه خود برسد.

به گزارش ایلنا از فومن، شاهین علیزاده معاون فرماندار فومن در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرستان با اشاره به این که یک دهه از آغاز این پروژه می‌گذرد و نتوانسته به اهداف مورد پیش‌بینی اولیه خود برسد، اظهار داشت: اما با ورود هیات تسویه جدید پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

وی اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری بالغ بر ۳۰ واحد جدید تحویل مالکان خود خواهد شد.

علیزاده با بیان این که آماده سازی این مجموعه مستلزم اقداماتی است که باید برای آنها برنامه‌ریزی شود، افزود: هم اکنون ۴۰ خانوار در این خانه ها ساکن هستند و با افزودن ۳۰ خانوار جدید تنها، واحدهای قابل ارائه ۲۰ خانوار دیگر باقی می ماند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کم کاری‌های گذشته موجب وقفه در تکمیل این پروژه شد، اما با تلاش مسئولان و فرماندار و نماینده شهرستان، وضعیت این مجموعه مسکونی متحول شد و هم اکنون شاهد آماده واگذاری واحدهای جدید به مردم در آینده نزدیک هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز