خبرگزاری کار ایران

در احکامی از سوی استاندار قزوین انجام شد ؛

انتصاب معاون جدید فرماندار آبیک و بخشدار مرکزی

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۴۶

در احکامی جداگانه از سوی عبدالمحمد استاندار قزوین، معاون جدید برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان فرماندار شهرستان آبیک و بخشدار جدید مرکزی این شهرستان منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بر اساس احکام صادر شده توسط عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، غلامرضا اخلاقی که پیش از این بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک بود، طی حکمی از سوی استاندار قزوین به عنوان معاون برنامه‌ریزی فرماندار آبیک منصوب شده است.

به گزارش ایلنا، در حکم استاندار قزوین خطاب به غلامرضا اخلاقی آمده است: به موجب این ابلاغ و با توجه به پیشنهاد فرماندار شهرستان آبیک و تایید معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی جنابعالی را به عنوان معاون برنامه ‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آبیک منصوب می کنم.

سیروس رجبی هم که پیش از این معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آبیک بود، به جای اخلاقی بر مسند بخشداری مرکزی تکیه زد و از سوی استاندار قزوین به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آبیک منصوب شده است.وی پیش از سمت معاونت، بخشدار بخش بشاریات آبیک هم بوده است.

در حکم استاندار قزوین خطاب به سیروس رجبی دهکی آمده است: با توجه به پیشنهاد فرماندار شهرستان آبیک و تائید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  به موجب این حکم جنابعالی به عنوان بخشدار مرکزی آبیک منصوب می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز