خبرگزاری کار ایران

در افتتاح یکی از پروژه‌های ورزشی هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرکل منتظر نماینده مجلس و مسوولان نماند و خود پروژه را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۴۲

فرماندار شهرستان دنا که این پروژه را جزء پروژه‌های افتتاحی هفته دولت ۹۳ در برنامه‌های کاری خود قرار داده بود وقتی شنید تنها پروژه ورزشی موردنظرش، بدون اطلاع قبلی افتتاح شده به‌ شدت از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گله‌مند و عصبانی شده بود.

در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت ۹۳ یک اتفاق جالب در شهرستان دنا توسط یکی از مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد افتاد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حالیکه برای افتتاح سالن ورزشی روستای «بیاره» شهرستان دنا به این شهرستان سفر کرده بود، وقتی دید مسوولان استانی، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسوولان محلی برای افتتاح این سالن تاخیر دارند خود اقدام به افتتاح آن کردد و به یاسوج برگشت.

فرماندار شهرستان دنا که این پروژه را جزء پروژه‌های افتتاحی هفته دولت ۹۳ در برنامه‌های کاری خود قرار داده بود وقتی شنید تنها پروژه ورزشی موردنظرش، بدون اطلاع قبلی افتتاح شده بشدت از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گله‌مند و عصبانی شده بود.

سالن ورزشی روستای بیاره دنا قرار بود با حضور «محنایی» معاون استاندار، «زارعی» نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، «درخشان» مدیرکل مالی استانداری، «حسینی رضایی» فرماندار دنا، «ایلخانی» بخشدار مرکزی دنا، «دانشی اصل» بخشدار پاتاوه و برخی دیگر از مسوولان شهرستانی افتتاح شود اما «علیرضا ایزدپور» مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خود این کار را کرد و سپس به یاسوچ برگشت.

این سالن در ۶۴۰ مترمربع بنا و اعتباری حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای آن هزینه شده و مدت ساخت آن یکسال بوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در هفته دولت امسال، «فتاح محمدی» معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر خود به شهرستان چرام، وقتی متوجه شد پروژه‌ای با کمترین امکانات قرار است به بهره برداری برسد از افتتاح آن خودداری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز