خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد:

پلمپ یک واحد فروش غیرمجاز تورهای مسافرتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۹۱۷

یک واحد فروش تورهای گردشگری داخلی و خارجی در قزوین به علت نداشتن مجوزهای قانونی فروش تور مهر و موم (پلمپ) شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین روز چهارشنبه در این خصوص گفت: یک واحد فروش تورهای گردشگری داخلی و خارجی به علت نداشتن مجوزهای قانونی فروش تور، با حضور نمایندگان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل اماکن مهر و موم و از فعالیت آن جلوگیری شد.

این مسئول اظهار داشت: در سال‌های اخیر برخی افراد و واحدهای غیرمجاز بدون داشتن مجوز رسمی در زمینه فروش تورهای گردشگری فعالیت دارند و به دلیل رعایت نکردن استانداردهای مصوب گردشگری و تضییع حقوق مسافران و خانواده‌ها در طول سفر، اغلب خسارات جبران ناپذیری به بار می‌آورند.

وی افزود: واحدها و افراد حقیقی و حقوقی که در زمینه تبلیغ و فروش تورهای مسافرتی فعالیت دارند، فقط با داشتن مجوز رسمی از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجاز به فروش تورهای مسافرتی هستند در غیر این صورت طبق ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین تصریح کرد: در خرید تورهای مسافرتی تنها در صورت ارائه مجوز بند “ب” دارای اعتبار از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، قرارداد تور دارای مهر و سربرگ دفتر، بیمه مسافرتی، رسید پرداخت و مبلغ پرداختی به مسافران، خسارات مالی و جانی برای مسافر از طریق سازمان میراث فرهنگی قابل پیگیری خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: گردشگران و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود با تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ واحد نظارت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز