خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین خواستار شد:

رعایت مسائل ایمنی مورد توجه مدیریت بوستان باراجین قزوین قرار گیرد/ ایمنی حرف اول را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۶۵۰

رئیس شورای شهر قزوین گفت: رعایت مسائل ایمنی در باغ وحش منطقه باراجین قزوین باید مورد توجه مدیریت این بوستان قرار گیرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت‌الله داودی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: در عیادت با نادررضا نوری مسئول دهکده طبیعت باراجین قزوین که مورد حمله یک قلاده شیر در باغ وحش این دهکده قرار گرفته بود، از ایشان دلجویی شد.

وی افزود: ایشان از چند ناحیه مجروح شده و آسیب دیده‌اند و در حال حاضر وضعیت درمانی وی باید ادامه یابد.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: اگر اتفاقی که برای مسئول دهکده مجموعه گردشگری باراجین رخ داد، برای یک شهروند اتفاق می‌افتاد از نظر حقوقی و قانونی با مشکل مواجه می‌شدیم.

داودی اضافه کرد: اگر برای هر شهروندی حادثه ناگوار مذکور اتفاق بیفتد، قطع به یقین مدیریت شهری پاسخگوی مقام‌های قضایی نخواهد بود که در قضیه مسئول دهکده، موضوع ختم به خیر شد.

وی به وحشی و درنده بودن تمام حیوانات باغ وحش دهکده طبیعت منطقه باراجین قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: رعایت مسائل ایمنی در این باغ وحش باید مورد توجه مدیریت بوستان باراجین قرار گیرد چرا که ایمنی حرف نخست را می‌زند و از اهمیت فوق‌العاده و مهمی برخوردار است.

این مسئول بیان کرد: مقرر شده درب‌های قفس‌هایی که حیوانات نگهداری می‌شوند، با رنگ‌های دیگری مشخص شود و یا سِنسورهایی نصب کنند در زمانی که در باز است، آلارم دهد و یا چراغ روشن شود.

رئیس شورای شهر قزوین افزود: اگر برای بازدیدکنندگان از باغ وحش منطقه باراجین اتفاقی بیفتد، به هیچ عنوان مورد قبول ما نخواهد بود چرا که حادثه ناگوار نباید تکرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز