خبرگزاری کار ایران

هلال احمر قزوین خبر داد:

اجرای طرح نذر آب هلال احمر قزوین در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۹۴

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: طرح نذر آب ۲ این جمعیت از شهریور ماه امسال در شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود ارجینی روز سه شنبه افزود: این طرح برای دومین سال در مناطق کم آب کشور از جمله کرمان و سیستان و بلوچستان اجرا می شود و قزوین به عنوان استان معین شهرستان هامون داوطلبان خود را به این منطقه  اعزام خواهد کرد.

وی، زمان اعزام کاروان سلامت قزوین به این منطقه را چهارم شهریورماه عنوان کرد و افزود: تیم داوطلبان و خیران قزوین متشکل از چند پزشک و پیراپزشک، دندانپزشک به همراه دارو، بسته های غذایی ، بهداشتی و فرهنگی است که در طول یک هفته اقدام به فعالیت های درمانی و بهداشتی به ویژه برای بیماران، کودکان و زنان باردار و شیرده می کند.

به گفته ارجینی بر اساس نیاز سنجی استان سیستان و بلوچستان اهالی این بخش در حال حاضر به تخصص های پزشکان متخصص چشم، قلب  و عروق، کودکان، زنان و زایمان، پوست و دندانپزشک نیاز دارند و ما نیز در حال رایزنی با پزشکان داوطلب در این خصوص هستیم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین افزود: سال گذشته با اجرای طرح نذر آب ۱، پنج پزشک از قزوین به هامون اعزام و بیش از سه هزار نفر از خدمات دارویی و درمانی، توزیع بسته های بهداشتی و غذایی و فرهنگی این جمعیت بهره مند شدند.

ارجینی با بیان اینکه در سال جاری این طرح داوطلبان قزوین در بخش تیمور آباد شهرستان هامون اجرایی می شود،افزود: مردم نوعدوست استان نیز می توانند در صورت تمایل به مشارکت در این طرح کمک های خود را به شعب مختلف جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز