خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تشکل های غیردولتی نمایندگان افکار عمومی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۶۸

استاندار قزوین گفت: تشکلهای غیردولتی در کنار احزاب سیاسی و رسانه‌ها، نمایندگان افکار عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی عصر دوشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، افزود: تشکل‌های غیردولتی در کنار احزاب سیاسی و رسانه‌ها به نوعی نمایندگان افکار عمومی هستند و هرچه تعداد آنها بیشتر و کیفیت کارشان بهتر باشد در رصد افکار عمومی موفق تر خواهند بود.

وی اضافه کرد: تعداد تشکل های غیر دولتی، رسانه ها و سمن ها هرچه بیشتر باشد بازخوردهای بهتری از جامعه به مدیران منعکس می‌شود.

زاهدی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی باید به صورت جدی به این سمت و سو حرکت کند که رسانه‌ها ایجاد و تقویت شوند.

وی اظهار داشت: امروزه در کنار دموکراسی نمایندگی، دموکراسی مشارکتی مطرح است و کار مردم با انتخاب تمام نمی‌شود بلکه سهم مؤثر و مستمر در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها دارند.

زاهدی افزود: البته این توقع که عامه مردم در این خصوص نقش داشته باشند امکان پذیر نیست اما با حضور سازمان‌ها و تشکل‌های غیردولتی و فناوری‌های نوین این نقش به تدریج بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: حمایت دولت از سمن‌ها حق آنها است اما این تشکل‌ها خیلی هم نباید به این حمایت دل ببندند و برای تقویت خود تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز