خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اعلام کرد:

افزایش 42 درصدی کشفیات جرایم در شهرستان بابلسر

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۱۱۶

سرهنگ "عبدالله رضوانی" گفت: کشفیات جرایم در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد افزایش داشته است .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "عبدالله رضوانی" در نشست با خبرنگاران ، گفت: خبرنگاران با انعکاس خبر صحیح و به موقع، نشاط و آرامش را به جامعه تزریق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران می توانند با مدیریت افکار عمومی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ، اظهار کرد: با توجه به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، فعالان رسانه می توانند فضاسازی و فرهنگ سازی مناسب برای مصرف بهینه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی را در اولویت قراردهند.

سرهنگ رضوانی، اظهار کرد: برابر ارزیابی ها عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مثبت ارزیابی شد و این امر با تعامل و همکاری مردم و رسانه ها محقق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، اظهار داشت : در سه ماهه نخست امسال شاهد کاهش 29درصد حوادث رانندگی منجر به فوت و افزایش 42 درصد کشفیات سرقت در سطح شهرستان بوده ایم .

وی از افزایش 135 درصدی کشفیات مواد مخدر و 19 درصدی دستگیری معتادان و فروشندگان موادمخدر طی این مدت خبر داد و افزود: از مردم فهیم شهرستان خواستار همکاری بیشتر با پلیس عستیم .

سرهنگ رضوانی ابراز امیدواری کرد: با تعاملی که با رسانه ها داریم، مردم عزیزمان را در جریان اقدامات و فعالیت های خدماتی و انتظامی قرار می دهیم چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و هرچه در توان داریم برای آسایش و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز