خبرگزاری کار ایران

امروز صورت می گیرد:

بازدید مسئولان بندرعباس از 5 روستای بخش مرکزی

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۵۲۳

امروز مسئولان شهرستان بندرعباس از 5 روستای بخش مرکزی بازدید داشتند.

به گزارش ایلنا، عزیزالله کناری فرماندار بندرعباس با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و ادارات مسئول از دهستان سیاهو روستای درگز، تل سورو، خرسین و دق فینو از توابع بخش مرکزی بازدید به عمل آوردند.

فرماندار بندرعباس در این بازدید در جمع اهالی این روستاها با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار است اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شان هر مدیر خدمت‌گذاری است و هر چه افتخار بهتر از این که خادم مردم باشیم و رضای الهی را در پیش داشته باشیم بنابراین مسئولان باید از فرصت به دست آمده در راستای تحقق‌شان خدمت‌گذاری با عزم و اراده جدی و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت استفاده را ببرند و در انجام امور مردم کوشا باشند.

وی در ادامه گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی می‌تواند کمک بزرگی برای تقویت وضعیت معیشت مردم در روستا باشد.

کناری بیان داشت: روستاهایی که جاده های  آنها نیاز به آسفالت و مرمت دارند توسط اداره مربوطه در اولین فرصت بررسی و اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

وی در این بازدید گفت: مشارکت مردم و همراهی با شوراها، دهیاران و بخشداری و دستگاه‌های ذیربط می‌تواند در آبادانی و توسعه روستاها تاثیر فراوانی داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره آب روستایی مشکل آب شرب روستای دق فینو را مرتفع کند.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: روستای دق فینو مستعد کامل در بحث پرورش دام و طیور است و به زودی ترمیم و بازسازی  این روستا آغاز می‌شود.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز