خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار نکا در گفت و گو با ایلنا؛

تنها نیمی از جاده روستای گرفتار در برف نکا بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۹۰

نماینده شورای لترگازعلیا نکا گفت: روستای لترگاز علیا نکا همچنان گرفتار در برف است و با تلاش انجام شده تنها نیمی از راه بازگشایی شده است.

عبدالحسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: از پنج روز گذشته تاکنون، 10 خانوار و تعداد زیادی از دام های این روستا گرفتار برف هستند و راه برون رفت از برف ندارند.

وی گفت: با توجه به صعب العبور بودن جاده از مسیر نکا، بازگشایی میسر نشد و به ناچار با کمک راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا اقدام به بازگشایی نیمی از جاده شده است و همچنان ادامه دارد.

شغل اغلب مردم این روستا دامداری و زنبورداری است و ماندگاری این مردم در زمستان سخت و طاقت فرسا برای حفظ مقدار دام سبک و سنگینی که دارند؛ نیازمند راه مناسب جاده ای است.

10 خانوار ما اکنون گرفتار در برف هستند و برای تهیه علوفه و خوراک برای دام در این برف، زمین گیر شده ایم و اگر راهداری برای بازگشایی جاده به داد ما نرسد؛ دام های ما در این برف به دلیل عدم وجود خوراک مناسب و کافی تلف می شوند.

معاون فرماندار نکا هم با اشاره به بازگشایی بخش اعظمی از جاده از مسیر بهشهر گفت: عدم دسترسی مناسب و فراهم نبودن شرایط ورود ماشین آلات موجب شد که از راهداری بهشهر برای کمک برای بازگشایی جاده کمک بگیریم.

محمد محمدیان گفت: همه تلاش ما برای بازگشایی جاده است و امیدواریم با بازگشایی جاده از سمت بهشهر، خدمات ارائه و با کم شدن برف در مسیر نکا، این جاده بازگشایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز