خبرگزاری کار ایران

استاندار:

وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۰۷۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از وزیر بهداشت برای سفر به استان با هدف رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان دعوت به عمل آمد و وی نیز این درخواست را پذیرفت و به زودی به استان سفر خواهند کرد. 

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری عصر امروز و در ادامه سفر و برنامه کاری به تهران با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار که در محل دفتر کار وزیر بهداشت برگزار شد، به مشکلات نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرد و خواستار تامین اتوبوس آمبولانس در مراکز شهرستان های استان شد.

استاندار همچنین با اشاره به برخی مسائل و مشکلات پرسنل این دانشگاه، عنوان کرد: می طلبد وزارت بهداشت نسبت به حل این مسائل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را یاری کنید‌.

وی خواستار تامین تجهیزات پزشکی موردنیاز در مراکز بهداشتی، بیمارستان ها و خانه های بهداشت در بخش ها و شهرهای مختلف استان شد.

کلانتری ابراز کرد: انتظار می رود وزارت بهداشت در حوزه های مختلف بهداشت و درمان توجه ویژه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

استاندار همچنین در زمینه مسائل معیشتی و مطالبات پرسنل و بازنشستگان این دانشگاه با وزیر بهداشت بحث و گفتگو کرد و خواستار مساعدت خاص وی در این خصوص شد.

کلانتری به پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان اشاره کرد و گفت: می طلبد زمینه تکمیل و تسریع پروژه های بهداشت و درمان استان فراهم شود و در این زمینه نگاه خاصی به کهگیلویه و بویراحمد داشته باشید.

سعید نمکی وزیر بهداشت، آموزش و درمان پزشکی تاکید کرد: وزارت بهداشت و درمان توجه ویژه ای به استان های خاص از جمله کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی در پاسخ به دعوت استاندار برای سفر به استان، خاطرنشان کرد: در اولین فرصت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهم کرد و از نزدیک با ظرفیت ها و مشکلات استان آشنا می شوم.

نمکی افزود: در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان مساعدت لازم را خواهیم داشت.

وزیر بهداشت دستورات لازم جهت حل و فصل مشکلات مطرح شده در این نشست را به معاونین خود صادر کرد و گفت: سریعا نسبت به بررسی و رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان اقدامات لازم انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز