خبرگزاری کار ایران

تشدید کنترل بارنامه‌ها همزمان با فصل برداشت محصولات کشاورزی در تایباد

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۲۶

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد گفت: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی شامل گندم، جو، هندوانه و خربزه در این شهرستان، نظارت دقیق بر حمل و نقل کالا، کنترل بارنامه‌ها به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی تشدید شد.

علی‌اصغر کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: در گشت‌های کنترلی که از وظایف مهم این نهاد است بارنامه‌ها و صدور بارنامه با کنترل کارت هوشمند، معاینه فنی وسیله نقلیه ، تأیید مدیران فنی ، ثبت مشخصات بار ، مشخصات گیرنده و فرستنده کالا ، وضعیت بیمه ، پرداخت عوارض بارنامه و ثبت سایر موارد قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با خاطیان طبق ضوابط و مقررات برخورد می‌شود .

وی با اشاره به اهمیت این اقدام افزود: این نظارت‌ها در راستای افزایش ایمنی بوده و جزء وظائف اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشمار می‌رود، برای انجام این مهم  همکاری مضاعف پلیس‌راه نیاز است.

کرباسی مطرح کرد: اخذ بارنامه یعنی داشتن شرایط و ضوابط تعیین شده لازم برای حمل کالا و داشتن بارنامه برای حمل هر نوع بار صرف نظر از هر مسافتی لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد: هدف از کنترل بارنامه‌ها، ارتقاء سطح ایمنی جاده‌ای و افزایش درآمد ناشی از عوارض بارنامه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز