خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

عدم انعقاد قرارداد؛ دلیل لغو کنسرت سیروان خسروی است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۲۰

رئیس انجمن موسیقی استان قزوین با بیان اینکه قراردادی برای برگزاری کنسرت در سالن ارتش قزوین منعقد نشده، گفت:صحبت های سیروان خسروی درباره لغو کنسرت‌اش در در فضای مجازی حاشیه سازی است.

مصطفی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: کنسرت سیروان خسروی قرار بود در سالن ارتش قزوین برگزار شود که با پیمانکار سالن قرارداد منعقد نشده وهمین موضوع لغو کنسرت شد.

وی افزود: مثل اینکه سیروان خسروی دوست دارد از این موضوع حاشیه  بسازد در حالی که نامه‌ لغو کنسرت ایشان به این دلیل بوده که به مدیر برنامه ارائه دهد تا ممنوع‌الکار نشود.

رئیس انجمن موسیقی استان قزوین ادامه داد: نامه لغو کنسرت برای انتشار در فضای مجازی نبوده و  اصلا مدیر برنامه خسروی،  قراردادی  را منعقد نکرده است.

عبادی در خصوص تکلیف بلیط‌های فروخته شده اضافه کرد: از طریق همان سامانه‌ای که بلیط‌ها فروخته شده، لغوکنسرت اطلاع‌رسانی می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: هر فردی هم که می‌خواهد بلیط خود را پس بگیرد، می‌تواند اقدام کند.

این مسئول تصریح کرد: اگر مدیر برنامه سیروان خسروی کارها را به درستی و منظم به پیش می‌برد و انجام می‌داد و قرارداد با پیمانکار سالن ارتش منعقد می‌کرد، کنسرت لغو نمی‌شد .

رئیس انجمن موسیقی استان قزوین افزود: برای برگزاری کنسرت سیروان خسروی از شورای تامین استان قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و فرمانداری قزوین مجوزها داده شده بود؛ در حالی که فقط نسبت به انعقاد قرارداد برای برگزاری کنسرت اقدام نشده بود که حاشیه‌سازی مبنی بر لغو کنسرت در فضای مجازی مورد تایید نیست.

عبادی یادآور شد: اگر قرارداد در زمینه برگزاری کنسرت در سالن ارتش قزوین منعقد می‌شد و کنسل می‌شد مسئولان باید پاسخگو می‌شدند در حالی که قراداد منعقد نشده بود.

عصر امروز سیروان خسرویدر پیج رسمی اینستاگرامش ، نامه مصطفی عبادی رئیس انجمن موسیقی استان قزوین مبنی بر لغو کنسرت موسیقی خواننده سیروان خسروی در سالن ارتش قزوین توسط سیروان خسروی  راگذاشته  بود.

در این نامه آمده که به‌رغم دریافت تمام مجوزهای لازم و فروش بلیط،  با دستور مستقیم ریاست عقیدتی سیاسی ارتش قزوین لغو و از تحویل سالن امتناع شده است که طبق گفته رئیس انجمن موسیقی استان قزوین، عدم قرارداد با سالن موجب لغو کنسرت شده است.

این کنسرت قرار بود امشب در ۲ سانس در ساعت ۱۹ و ۲۲ برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز