خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مطرح کرد؛

انتظار می‌رود جامعه دانشگاهی در اقتضائات جامعه امروز نقش خود را به خوبی ایفا کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۹۰۷

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نشست روسای دانشگاه‌ها اعلام کرد: امروز جامعه و فضای اجتماعی و فرهنگی ما اقتضائات و‌ ویژگی‌های خاص خود را دارد و این اقتضائات مسائل و‌ مشکلات خاص خود را هم دارد و دستاوردهای ویژه خود را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست دوم اجلاس روسای دانشگاه‌ها و هم اندیشی دولت و دانشگاخ برای عبور از تحریم‌ها اظهار داشت: جامعه امروز اقتضاعات خاص خود را دارد. تحولاتی که در راس انقلاب اسلامی و بعد از آن در دوره هسته‌ای جامعه را درگیر خود کرده مسائل و موضوعات مهمی است و توجه به این موضوعات می‌طلبد از ظرفیت نخبگانی و اندیشمندان بهره برد. 

وی ادامه داد: نگاه عملی و اجرایی در قالب سیاستگذاری در عرصه‌های مختلف حائز اهمیت است، تعامل و هم‌اندیشی در شرایط خاصی که با آن مواجه هستیم آن هم در شرایط ‌تحریم اهمیت دارد. امروز جامعه و فضای اجتماعی و فرهنگی ما اقتضائات و‌ ویژگی‌های خاص خود را دارد و این اقتضائات مسائل و‌ مشکلات خاص خود را هم دارد و دستاوردهای ویژه خود را خواهد داشت. ما بهره‌مند از موهبت‌هایی هستیم و با تجربه‌ای که از تغییرات و تحولات در دوران انقلاب اسلامی و‌ پس از آن دفاع مقدس به دست آوردیم، اقتضائات به موضوعات مهم و ارزشمندی تبدیل می شود. انتظار می‌رود جامعه دانشگاهی در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز