خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم:

خطر انگاری جامعه دانشجویی راه به جایی نمی‌برد

کد خبر : ۱۵۱۲۶۷

باید به جوانان اعتماد کنیم چرا که با خطر انگاری جامعه دانشجویی راه به جایی نخواهیم برد / رشته‌های علوم انسانی باید نشان دهند بدون مداخله آن‌ها مشکلات سلامت قابل حل نخواهند بود.

ایلنا: معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه نسل جوان فرصت و نه مساله هستند، گفت: دست نیاز به طرف اهل علم دراز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ سید ضیا هاشمی در دومین کنگره ملی روان‌شناسی اجتماعی گفت: در مواجهه با جوانان دو نوع نگاه سلبی و ایجابی وجود دارد این در حالی است که باید به جوانان اعتماد کنیم چرا که با خطر انگاری جامعه دانشجویی راه به جایی نخواهیم برد.

وی با تاکید بر اینکه وادی علم و تحقیقات و مقالات باید به سوالات جامعه پاسخ دهد، اظهار کرد: اگر مقالات، کتاب و پایان نامه‌های زیادی تولید کنیم اما این مقالات نتوانند کاربردی شوند و به نیازهای روز جامعه پاسخ دهند راه به جایی نخواهیم برد.

هاشمی بااشاره به اینکه در زمینه‌های مربوط به سلامت مشکلات فراوانی داریم، افزود: رشته‌های علوم انسانی باید نشان دهند بدون مداخله آن‌ها این مشکلات قابل حل نخواهند بود.

وی به بی‌نظمی‌ها در برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در همین مراسم امروز که به دلیل دیر آمدن مدعوین با کمی تاخیر شروع شد، نشان دادیم به طور کلی عادت کرده‌ایم که نیم تا یک ساعت با تاخیر شروع کنیم و به راحتی هم از این مسائل می‌گذریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز